نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

افتتاحیه وبلاگ

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۲۶ ب.ظ

سلام

امروز در واقع امشب 4 شنبه 20 اسفند ماه سال 93 اولین پستم رو تو وبلاگ میزارم

هدف از تاسیس این وبلاگ ثبت خاطره ها و مطالبی هست که میدونم میتونه خوندنش بعدا یاد آور روز های نوستالژیکی باشه. این متن رو در حالی مینویسم که برد دیسکاوری مهندس سیف الله جلوم هست و به دلیل احتمالا قدیمی بودن فایل هایی که بهم داده بود نتونستم پروژه ای رو بیلد کنم. حتی مثال هاش رو. 

ازون جایی که میدونم شمایی که داری این رو میخونی و در چند سال بعد زندگی میکنی یادت نمیاد قضیه چی بود بزار بگم : 

سیف پروژه ارشدش یک رله بود که اون رو ساخته ولی خب برای تستش نیاز به یه دستگاه تستر داره و اون دستگاه 16 تا خروجی آنالوگ به رله هه میده و تستش میکنه. قراره تستش کنه فی الواقع. برای DAC ش یک عدد آی سی سفارش داد به مبلغ 150 هزار تومن، ازونجایی که میدونم قیمت دلار رو یادت نمیاد چند بود تو سال 93 لازمه ذکر کنم که هر دلار الان 3500 تومان است. این آی سی رو یک از دوستاش که جنس میاره واسش قراره بیاره... 

حالا هم دارم تیکه تیکه درایور های کوفتیشو دانلود میکنم ببینم کار میده یا خیر ...

امروز متوجه شدم که CA معماری آپلودش برای 1 روز و 9 ساعت پیش بود ... 

در ضمن چیزه باحالی که رخ داد نتیجه ی نامه ام به دکتر آسایی بود که TA داشت از سرو ته پروژه هی میزد و من به ایشون میل زدم که آره . حالا جواب تی ای محترم که دلم براش سوخت :

نمیدونم سرعت اینترنت اونجایی که شما هستید چقدره ولی دهن بنده داره صاف میشه تا این میله بیاد.


سلام؛

در رابطه‌ی با پروژه‌ی درس چند نکته را به اطلاع می‌رسانم.

1- تمامی گروه‌ها موظف‌اند خوشان نسبت به تهیه‌ی موتور و کوپلینگ آن در فاز اول اقدام فرمایند. جزئیات این فاز به زودی بر روی وبسایت قرار خواهد گرفت.

2- نمی‌دانم چطور اما برخی از دوستان اینطور برداشت کرده‌اند که از 6 نمره‌ی پروژه، 2 نمره‌ی بونس مربوط به بخش عملی و 4 نمره‌ی دیگر برای شبیه‌سازی و بخش تئوری پروژه است. همانطور که در جلسه‌ی TA هم اعلام گردید، کلیه‌ی شبیه‌سازی ها هم به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به شما در ساخت کمک کنند، بنابراین شبیه‌سازی به تنهایی نمره‌ای نخواهد داشت.

3- جزئیات فاز دوم پروژه یعنی طراحی مبدل بوست پس از تدریس این بخش توسط استاد، بر روی وبسایت قرار خواهد گرفت.


من به این میگم خوب! خیلی خوب!


دیگه بیشتر نمینویسم



  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی