نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کتاب دنیای سوفی

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۰۶ ب.ظ

سلام

من خودم زیاد اهل خوندن کتاب های غیر علم چیزی خودت میدونی دیگه ازین علمای فیزیکی ... خودت میدونی، نیستم. معمولا کتاب های غیر اینجوری ای که شروع کردم به 30% هم گاها به زور رسیده ولی اخیرا با این کتاب آشنا شدم ، حقیقتش تو کتابخونه خونمون رو داشتم میگشتم این کتاب رو دیدم اسمش به نظر جالب بود برداشتمش :/ .

این کتاب واقعا عالی هست تاریخ فلسفه رو به زبون خیلی جالبی تو قالب یه داستانی که یک فیلسوف به دختری به اسم سوفی فلسفه رو یاد میده ، بیان میکنه. من که اهل خوندن نیستم ظرف همین 4-5 روز نزدیک فکر کنم نزدیک 100 صفحش رو خوندم .مدل جالبی از نگاه کردن به دنیا هست که تاحالا تجربه درست حسابی ازش نداشتم....

البته متاسفانه چند روز پیش که خونه مادربزرگم بودیم اونجا جاش گذاشتم مجبور شدم PDFش رو امروز دانلود کنم. اون هم خوبه :)

خوشبختانه ترجمه ی این کتاب خیلی روون هست و خیلی راحت میشه فهمیدش. به نظرم تا الانش ارزش خوندن رو داشته

امروز کل کلاس دکتر آرتا رو که معمولا به در و دیوار نگاه میکردیم رو نشستم این یه فصل خوندم... جالب بود. حضور غیاب هم کرد :)

نظرات (۵)

:|
پاسخ:
قضیه سقراطه از همین بود که میگفتم چقد شبیه اید
سلام.منم تعریف خیلی زیادی ازش  شنیدم.میشه لطفا لینک دانلود pdf اش رو بذارید؟ ممنون
پاسخ:
سلام بله حتما
http://4paye.ir/book/%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%81%DB%8C

کدوم معینی ؟ سید خودمونی؟
  • محمد مهدی چیذری
  • انشاالله سر کلاس بعدی جبر خطی ( آرتا ) شروع می کنم کتابو :)
    پاسخ:
    احسنت! و واقعا بازده آدم سر آرتا میره بالا... البته اگه بیخودی بهت گیر نده لیتک بنویسی 
    حالا من که با آرتا کلاس ندارم چی کنم ؟
    پاسخ:
    واقعا 83% عمرت بر فناست حداقل
  • محمد مهدی چیذری
  • من چند هفته ای هست سر کلاس آرتا نمی رم :|
    پاسخ:
    اتفاقا جلسه پیش ذکر خیرتون با آرتا بود
    گفتم رفتید برا الک صنع قطعه بخرید نیستید
    نظر سنجی راجع به کلاس کرد!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی