نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

امتحان معماری

جمعه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۴۲ ب.ظ

سلام

چند تا نکته:

یکی این که من نمیدونم کی به این چشم پزشک ها مدرک میده شماره چشم طرفای 1-1.5 هست و فکر میکنم حدود 0.5 تا چرت داد داده :| مردک. اصلا چیزای دور رو خوب نمیبینم... مرتیکه اسکول :| فکر کنم فقط آسیگماتیسمم رو درست کرده خر

خب 

هیچی دیگه فردا هم معماری میانترم اولشه یه سری چیزای چرت و پرت رو قراره امتحان بدیم ... هنوز شروع نکردم درست بخونم ولی خب وقت هست

پروژه ی الک صنع رو هم فاز اولش رو فرستادیم مونده پی سی بی زدنش ... که میزنیم به امید خدا

آها راستی نکته جالب

موتور ها رو به هم کوپل کردیم ، موتور دوم رو روش 3 اهم بار گذاشتیم و موتور اول رو با یک مقاومت 0.1 اهم سری کردیم و زدیمش به پاور کامپیوتر سیمای 12 ولتش...

خب نکات جالب : 

ولتاژ 12 ولت به 10 ولت افت میکرد

روی مقاومت 0.1 اهم 1.3 ولت میفتاد

یعنی 13 آمپر داشت میداد همین دیگه...

  • ظریف

نظرات (۲)

:|
پاسخ:
استادمی
  • محمد مهدی چیذری
  • بی .....
    خودت پولشو بریز فردا دفتر !
    :)
    پاسخ:
    میییییدونم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی