نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آزمایشگاه کنترل دانشکده مکانیک

يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۴۰ ب.ظ

سلام

پریروز سر ابزار دقیق 3 تا اتفاق جالب افتاد

اولیش این که فهمیدم تو کلکتور مشترک از امیتر خروجی میگرفتیم :|

دوم این که نقش مقاومتی که تو آپ امپ در حالت تقویت کننده وارونگر مثلا از پایه + به زمین میره رو فهمیدم 

و سوم اررژنگ بهم گفت که یکی یه کاری داره تو آز کنترل مکانیک انجام میدی ؟ گفتم آره...

امروز رفتم پیش این بنده خدا ، آقای اسدی ، آدم جالبی بود. حالا قبل ازین که ازش بگم ، کارش رو بگم:

هیچی ایشون یدونه ازین گیج های اختلاف سطح که بهش ساعت میگن داشتن ، این چیز با یک کابل USB به یک تبدیل وصل میشد که به PC میرفت. ایشون میخواستن که با میکرو بخوننش ، حالا نکته کار چی بود ؟ این بود که این دیتا ها اصلا دیتای USB نبودن ، رو اسکوپ دیدیم انگار یه سری دیتای سریال با یک کلاک بود ... هر اندازه گیری رو به این شکل در میورد و میداد.

نکته این بود که دامنه این ولتاژ ها حدود 1 ولت بود که میکرو نمیفهمید و من اومدم با دوتا bjt امیتر مشترک تقویتش کردم بهتر شد ولی گویا یکم لبه ها بهم ریخت یکم دیتای چرت تحویل میگیرم حالا فردا یکمی باهاش ور میرم ببینم چی شد.

خب خود این بنده خدا:

ایشون از بچه ها شریف دانشگاه شریف بودن گویا در دوران کارشناس ، ارشدشون رو فکر کنم اینجا بودن. به شدت عشق اپلای هستن و فکر کنم چند ماه دیگه برن. زن و بچه هم دارن! مسئول ازمایشگاه هستن...

نکته جالب علاقه به یادگیری ایشون بود که با این که سنشون زیاد تر شده بود و حتی بعد از ازدواج و گرفتن ارشد مکانیک هنوز هم علاقه به یاد گرفتن  داشتن یعنی دوست داشتن چیزای جدید تری یاد بگیرن واقعا جالب بود...

ایشالا فردا میزنم میره ... 

نکته دیگه این که ایشون میگفتن من شبیه دوستشون آقای مانی هستم 

به نظرم نبودم! ولی خیلی میگفتن هستم :|

تابلوهه نیستم اصن!

اینم لینکشون !!

https://profiles.stanford.edu/ali-mani

این که یه نفر تو مکانیک بیشتر از70% برقیا به این قصه ها علاقه داره واقعا نمیدونم ناراحت کنندس یا خوشحال کننده

  • ظریف

نظرات (۱)

نه شبیه نیستین
پاسخ:
خودمم میگفتم میگفت جوونیاش شبیه تو بود :| 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی