نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نصب ویندوز7

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۳۲ ق.ظ

سلام

دارم رو لپتاپ جدیده سعی میکنم ویندوز 7 نصب کنم ! ساعت 5:45 دانشگاه بودم 6 در دانشکده رو باز کردن ، الان دارم bootable میکنم فلش رو تا بریزم رو لپتاپ

23:52:54

قرار بود گزارش لحظه به لحظه اینجا قرار داده بشه ولی خب یادم رفت :/ 

مهم اینه که آخرش مجبور شدم ساعت 9 بیام و ویندوز 8 نصب کنم و درایور ها رو دانلود کنم ، آنچه یاد گرفتم از آقا نعیم:

برای نصب درایور هایی که کلا پیدا کردنشون سخته یا نصب میکنید چرت میگه و کار نمیکنه و ... 

Device Manager رو باز میکنید، رو چیزی که نصب نشده راست کلیک میکنید و تو پراپرتیز میرید

در تب Details ، یک کامبو باکس هست ، اون رو باز میکنید و روی Hardware Ids کلیک میکنید.

در پایین یه چیزایی نوشته شده::

PCI\VEN_8086&DEV_9C16&SUBSYS_397817AA&REV_E4

روبروی VEN یک عدد به اسم وندور آی دی هست که اون رو و عدد روبروی DEV رو لازمه یادتون باشه،

بعد میرید تو سایت PCIDatabase در دو تا تکست باکس وندور آیدی و دیوایستون رو وارد میکنید ، البته خود آقای نعیم فقط وندور رو میزدن ، از صفحه باز شده دیوایس رو سرچ میکردن نمیدونم چرا ولی خب لابد دلیلی داره ....

هیچی دیگه لینک درایورتون اونجا هست 

  • ظریف

نظرات (۱)

سلام
آموزشتون خیلی سنگین بود، یه چیزی بذارید که دانشجو های بقیه ی رشته ها (مثل آی تی و اینا) هم بفهمن.

:|
پاسخ:
سلام!
:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی