نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رام اکسپریا سولا

سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۱۸ ب.ظ

سلام

تیتر این موضوع خیلی برام خاطره انگیزه چون از دیشب تا حالا حدود 1.5 گیگ چیز با این نام دانلود کردم

اولین رامی که دانلود کردم برای Xperia U بود که گوشی ترکید حدود 265 مگ

دومین رامی که دانلود کردم خراب بود آرشیوش حدود 270 مگ

سومین رام همون دومین رام بود چون گفتم شاید تو دانلود خراب شده 270 مگ

چهارمین رام ، رام Global بود که خیلی خوب جواب داد ولی... ولی تاچ گوشی از کار افتاد پس هیچ کاری نمیشد کنم 250 مگ 

پنجمین رام ، رام Europe بود که اونم بسیار عالی بود ولی وایفای گوشی شناخته نمیشد 248 مگ

ششمین رام که الان نصبش تموم شد رام India هست که حدود 340 مگ بود ببینیم چی میشه

دهن من صاف شده

-----

اینم خراب بود ترجیح میدم بدون وایفای باشم !

مشکل رو فهمیدم ، خوده ماژول وایفای مشکل داره

دیشب هم موقعی که اومدم وایفایش رو روشن کنم خر شد و تو bootloop گیر کرد الانم که india ریختم وقتی وایفای رو روشن کردم بوت لووپ شد

جالبه

  • ظریف

نظرات (۲)

مخابراتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت :دی .... 
پسر برو با این فرکانس بازی نکن ... این ها ماژول و این چیزا سرشون نمیشه ... 
گوشی رو که بعد از ظهر می گفتی پوکیده پس داستانش این بوده ...
پاسخ:
آهاره
 تقصیر شما مخابراتی هاس دیگه اه!!!

گوشیت که پوکیده ..راه های ارتباطیت محدود بود... محدود تر شده ..
زنده ای هنوز؟؟؟؟ 
حالت خوب شد؟
پاسخ:
الان یه پست راجع بهش میدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی