نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رفتار های تدافعی

شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ب.ظ

سلام

تو کتاب علوم سوم راهنمایی راجع به رفتار های تدافعی هنگام بلوغ یه چیزای خوبی نوشته بود ولی حیف که یادم نیست ولی کلیتش این بود که بدن خودش خود به خود میاد بهونه تراشی میکنه برای بعضی چیزا مثالش این بود

اگر با دیگران بودش میلی

چرا جام مرا بشکست لیلی

رفتار تدافعی مجنون رو میبینید در این قسمت

یا مثلا چیز دیگه وقتی یه نفر تو یه شرایط سختی تحت فشار قرار داده میشه ممکنه گرایش های عجیب  غریبی پیدا کنه مثل رفیق بازی من تحت فشار کنکور که الحمدلله کنترل شد البته ، قضیه اینه که بدن میاد یه راه دیگه برای تخلیه انرژی ای که بخاطر مجبور بودن به انجام کاری درش ذخیره میشه پیدا میکنه...

عجیبه

جالب اینه که گاها حس میکنم این دوران بلوغ که هیچی بحران بلوغ هم بعضی وقتا تو سن هایی که 4-5 سال از بلوغ گذشته هم رخ میده...

قضیه این پیچ ها هم اینه که بهشون میگن سربسته...

  • ظریف

نظرات (۱)

:/
پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی