نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

PLL

پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ب.ظ

ُسلام

من چند روز پیش بردی رو که روش LPC1768 بود و تازه زده بودمش رو میخواستم تست کنم، پروگرمر رو وصل کردم و پروگرم هم شد حتی وریفای هم شد.

بعد پریروز اومدم یه سری ورودی خروجی هاشو تست بگیرم ببینم  چطره ، هر کاری کردم برنامه رو اجرا نمیکرد.

حتی وقتی میرفتیم تو دیباگ هم نمیتونست خط به خط اجراش کنه

بعد دیگه حس کردم کار میکرو تمومه و دهنم صافه که یه بنده خدایی که نمیخواد اسمش فاش بشه اومد و یکم ور رفت باهاشو فهمید مشکل از قفل نشدن PLL هه 

هیچی دیگه PLL0 رو قطع کردیم و میکرو خیلی خوب کار کرد :/

اون شخص میگفت مشکل به دلیل بد بودن مسیر کریستال به میکرو هست چون زیر کریستال زمین نیست و هم این که مسیر کریستال تا میکرو via داره

هیچی خواستم بگم به کریستال احترام بزازید و مسیرش رو کوتاه و مستقیم بگیرید



.....

یه پایه لحیم نشده بود

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی