نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پسر هرزه

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹ ق.ظ

سلام

چرا به دختر هرزه میگن هرزه اما به پسری که با صد تا دختر باشه نمیگن هرزه :/

طرف با افتخار هم از دستاورد هاش تعریف میکنه!

طرف زن داره ها ولی بازم بحث سر این چیزا رو باز میکنه

راستی پیرو اون پست دکتر شعاعی در اصل میخواستم یه جملشونو که جالب بود بگم کلیتش و برداشت من اینه :

میگفتن که ما تو دوره کارشناسی فقط بتون ریزی میکنیم فقط بتون ریزی! تهش یه فوندانسیون خفن میمونه که هیچی ازش معلوم نیست

فقط کسی میتونه ازین چیزا لذت ببره که یه دور رفته باشه طبقه آخراشو دیده باشه. هی وقتی اینو میگفت یاد یه بنده خدایی میفتادم که اسمشو نمیگم . نات آنلی رفته طبقه آآخر رو دیده بلکه تو فکر ساختن چند طبقه روشه...

  • ظریف

نظرات (۱)

جا داره از اراءه ای که امروز داشتیم هم بنویسی.

پاسخ:
نوشتم ، پخشش نکردم الان میزنم بیاد رو
حس کردم ممکنه حساسیت بزاید ! ولی سگ خورد!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی