نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

لطف بیش از حد

دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ق.ظ

سلام

من یک بار این متنو نوشتم ولی مث این که پاک شد بنا به دلایلی ، سعی میکنم مث اصلیش باشه!

نکته جالبی که وجود داره اینه که لطف کردن که طولانی مدت میشه ، به عادت تبدیل میشه و به وظیفه تبدیل میشه و انتظار ایجاد میکنه و ... و این بده ،

لطفا کسی نیاد فردا بگه که منظورت من بودم یا نه لطفا! مخاطب دقیقا خودمم ، شاید مثلا چیزایی باشه که الان حس میکنم اطرافیانم دارن برام انجام میدن و همیشه هم باید برام انجام بدن ولی اصلا وظیفشون نیست و این باعث انتظارات بیش از حد بشه که ناراحت کنندس.

حالا اگر برای شما هم این موضوع پیش اومده چه بهتر که یکمی عمیق تر به موضوع نگاه کنیم همه باهم!

شبیه متن اصلی نشد ولی خوبه همین

دیگر این که خیلی دوست داشتم بدونم تو ذهن بچه هایی که همیچن نقاشی هایی میکشن چی میگذره ، شاید چون پسر هستم با این موضوع که اینهمه رنگ تو نقاشی باشه اون موقع ها مشکل داشتم شایدم ...

ولی نقاشیش انصافا ترکیب بندی خوبی داره! اینو یه دختر 7 ساله کشیده تو یه مسابقه ای تو رومانی هم فکر کنم مقام اورده

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی