نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ملت شاکی اند هااااا

دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۲ ب.ظ

بز خودتی ........ یا بهتره بگم و تو چه می دانی که فوق مهندس شعاعی از اساتید به نام الک 3 در خاورمیانه و خاور دور کی هستند .. ایشون دارای مقالات متعدد در ieee  هستند و حتی چیپ های سامسونگ رو هم ایشون طراحی کردند ( فک کنم الان دیگه خیلی حال کردی با ایشون نه ؟؟؟ ) ... اون بحث فونداسیون رو هم که گفت انگار حرف دلت رو زده باشه .. آره مثلا خوبه هنوز ندونی شرایط نوسان تو یه حلقه چی هست بعد بری اسیلاتور ببندی .. کلی کفت ببره ... کلی خودت با خودت حال کنی  .. 

یا چه می دونم مثلا چهار تا چیز به هم لحیم کنی و کلا همه کفشون ببره ... .بیخیال عزیز جان ........ شعاعی هرقدر هم مهندس خوبی باشه .. ( که من حتی تو همینش هم شک دارم ... ) ولی درس دادن بلد نیست ... 
خجالت بکش مهدی توده .......... از تو یکی انتظارام بیشتر بوده و هست . 
دوست دارم تمام جلسات رو می نشستی سر کلاس از نحوه درس دادن لذت می بردی و بعد قدر عافیت رو می دونستی می فهمیدی حتی یکی مثل آرتا شرف داره به فوق مهندس شعاعی ... نمی دونم تا الان جایی الکترونیک رو با اسلاید و نشانگر موس به شما آموزش دادند ولی لابد خودت هم لذت می بری با این جور آموزش ... مگه نه ؟؟ 
.... 
مجددا می گم 
بز خودتی ... 
شما برو با پروگرمت ور برو بجای اینکه بیای سر الک 3 بشینی ....
فک کردی چه خبره .... ؟؟؟ هرچی دوست داری بگی ما هم بشینیم نگاهت کنیم .. 
مردک حتی برگه ها رو هم خودش صحیح نکرده !! 
آره اگه جوابش رو نمی دیم برای اینکه حوصله شو نداریم .. نه اینکه جوابی برای چرت هاش نداریم ... 
 
خیلی سعی کردم هیچی نگم ولی از تو یکی انتظاراتم بیشتر بود ؟؟ 
که فکر می کنم انتظار بی جایی بود ... 
همیشه به خودم می گفتم .. که بی خودتی توقعاتم رو از ملت بالا نبرم ... 
مهدی توده ... دوست داشتم تشریف می آوردید سر کلاس و تمامی جلسات درس  و بحث فوق مهندس شعاعی استفاده می کردید ... 

سلام 

واقعا متاسفم اگه به کسی گفتم بز!

بنده حق میدهم به شما کاملا لفظ بز لفظ اشتباهی بود.

البته منظورم بز نبوده مثل بز نگاه کردن اصطلاح بدی نیست... شایدم هست

بله کاظم جان ، راستش برای خودمم سوال بود که کسی مث تو که کلا امکان نداشت سر کلاسی ساکت بشینه سر اون کلاس ساکت بود.

خب، داشتم میگفتم

اگه منظور از شرایط مورد نیاز برای نوسان این باشه که از سرچ گوگل بدست اومد 

http://en.wikipedia.org/wiki/Barkhausen_stability_criterion

به نظر بدیهی میان

بعدش هم این که برای بستن اسیلاتور شاید 800 مگ فیلم که با دور تند دیدم که به تهشون برسم و شاید طرفای چند ده مگ پی دی اف خوندم ... چرا دارم این حرفا رو میزنم؟

برای اینه که فکر نکنی انسان های به دو صورت تئوری و اوستا کاری وجود دارن

آدم ها میتونن مثل اعداد مختلط یه وجه عملی داشته باشن یه وجه تئوری به جون تو

البته با اون شناختی که از تو داشتم معمولا تابعی از استاد نبودی صف شکنی میکردی میزدی تو دل درس و مبحث ! انتظار نداشتم یکی مث تو ازش شاکی باشه.

در بد بودن درس دادنشون هم شکی نداشتم تازه علی بعد کلاس هم بهم گفت این جلسه از فعال ترین جلسه هاشون بوده. مثلا

من مشکلی که همیشه سر کلاس ها داشتم رو اومدم یکمی با شوخی بیان کردم خیر سرم ، 

سر هر کلاسی چه استاد خوب درس بده چه بد درس بده هیشکی در سوال جواب هایی که میکنه مشارکت نمیکنه 

کلاس دکتر اخایی مثلا:

کیا موافقن؟

3 نفر دستشون میرفت بالا

کیا مخالفن ؟

2 نفر میرفت بالا

کلاس دکتر آشتیانی که عالی درس میدادن به نظرم، هم وضع همین بود این کلاس دکتر شعاعی هم همین بود

حتما تجربه تدریس یا توضیح یه چیزی برای یه گروه آدم رو داشتی و نیاز فیدبک گرفتن از ملت رو درک کردی.

کلاس درسی که به استاد فیدبک نده همون بهتر که ناپایدار بره تو یوخاریا. به نظرم مشکل دکتر فلانی نیست که بد درس میده مشکل دانشجو هاشن که بهش نمیفهمونن بد درس میده ، نمیخوام چیزی بگم آره مثلا من فلانم ولی همون 3 جلسه از دکتر جمشیدی نگذشته بود رفتم زیرآبشو پیش رییس گروه زدم چون که باهاش جلسات منظم داشت و میتونست بهش بفهمونه که بد درس میده.

دیگه خدمت عرض کنم که ...

چیزی به ذهنم نمیرسه...

همین دیگه خلاصه خیلی ممنون که این موضوع رو یه بار دیگه تو ذهنم Trigg کردی و اینجا تونستم ثبتش کنم و در نهایت باز هم ازت عذر خواهی میکنم بابت بز خطاب کردنت و دیگه بگم که ... ممنون میای سر میزنی ! و دیگه که سخت نگیر

دوستانی که همراهی کردن این متن رو هم تشکر میکنم این پر حرفی مارو تحمل کردن و میکنن و خواهند کرد!!!!!!!!

  • ظریف

نظرات (۲)

فقط یک کلمه : 
توقعاتم ازت زیاد بود ؟ که اشتباه بود ... همین .. و من اعلام می کنم که اشتباه کردم .. 
یه خورده خیلی دست پایین داری به قضیه نگاه می کنی .. 
به هیچ وجه دوست ندارم بحث ادامه پیدا کنه .. چون خیلی از چیز هایی که نوشتی اصلا مرتبط با من نبود ... 
....... مهدی توده...
پاسخ:
مییییدانم ولی نمییییدانی که کل متن بالا به جز خط آخر همش تو بودی منظورش
البته جایی رو اشتباه نکردی دقت کنی در پست بالا هم به جز یه مورد بقیه موارد رو باهات موافق بودم
قبول دارم اکثر این چیزا رو تا ته توشون نمیرم ببینم چخبره ، این فرق دو تا شخصه بنظرم 
نظرت رو قبول دارم که میگی دست پایین نگاه میکنی
نظر خودم رو هم قبول دارم که میگم وقتی یه چیزی که میخواستم کار کنه کار میکنه دیگه بیشتر توش نرم 
نظر اونی که نمیگم اسمشو رو هم تا حالا نشنیدم ولی فکر کنم من رو به صورت انسان های عصر حجر نگاه میکنه کلا!
منم دوست ندارم بحث کنم چون اصلا بحث نیست این قضیه اختلاف دیدگاهههههه
خوش باشی انشاالله!
۱۰۰ درصد با حرفات موافقم.
فکر می کنم خارجی ها حتی خیلی بیشتر از ما استاد های بد داشته باشن، ولی اتفاقی که اونجا می افته اینه که اون چیزی که مهمه اینه که دانشجو  ها درس رو می فهمن یا نه.
یعنی دانشجو ها وقتی درس رو نمی فهمن خیلی رک می گن نمی فهمیم. استاد ها هم مراقبن که هرچی می گن رو دانشجو ها بفهمن.
پاسخ:
ممنون علی برای نظرت
بله موافقم امیدوارم اینور هم خوب بشه! با استاد شدن کسایی که این چیزا رو دیدن امیدوارم وضعش بهتر بشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی