نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اینورترم بستیمو...

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ب.ظ

سلام

خب 

امشب اینورتر ما تقریبا تموم شد شکل موج خوشگلی داره اثر blanking time رو توش میشه دید یه جورایی

نکته جالب اینه که میتونید با انتخاب یک ماسفت با ولتاژ شکست درین 1/4 ، یک ماسفت با خازن 1/4 داشته باشید و کلی تلفات کمتر... نسبتایی که گفتم حدودیه

مقایسه کنید ماسفت حسن اینا رو IRFP260 و ماسفت ما IRFZ44 خازن مهم است.

حسن فکر کنم درایورتون هم به خاطر این خازن بزرگ میترکید هی... نمیدونم! برا ما نترکید

بعد این که حسن اینا رفته بودن تحویل بدن این بنده خدا حرف خوبی زد ، گفته بود که خازن الکترولیت چرا زدید :) . من حس کردم بخاطر پلاریته میگه  گفتم چرت میگه نگو بخاطر این که خازن الکترولیت نباید جریان ازش بگذره میگفته. عجب خنگیم ها ... امروز دیدم خازنه یه ریززز گرم شده بیچاره ! اثر همون جریانیه که میداده و میگرفته 

  • ظریف

inverter

اینورتر

نظرات (۳)

ترم بعد هم ایشالا یه درس با پروژه خفن برداریم 

پاسخ:
آهاهاهاهاههاهاهاهاره
اینورتر نمیاد.
پاسخ:
شاید باورت نشه ولی اومد
ردگرام رسید!
اینجانب اولین دانلودش را انجام دادم.
به شما هم پیشنهاد می کنم دان کنید!
البته راحت پیداش نکردم. برید تو دسته ها ارتباطات تازه ها اون جا اولی هستش
اینم لینک دان مستقیم:
http://cafebazaar.ir/app/com.mostfet.redegram/?l=fa
پاسخ:
:)
قربون شما!
ممنون ازت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی