نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

چند تجربه ریزززز

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴ ب.ظ

سلام مجدد 

یکم تو چند روز اخیر تجربه کسب کردم ، ممکنه شما قبلا داشته باشیدش ولی برای من جدید بود

تجربه اول :چند روز پیش اولین IDC عمرم رو زدم خیلی جذاب بود البته علی یه باز جلوم زد ولی خب آدم خودش بزنه خیلی جالب تره ، فهمیدم سر باسکول جمال حسابی اسکول شدیم که این همه مخابراتی زدیم و ... 

تجربه دوم : پیچ هایی که آلومینیوم سازی ها استفاده میکنن سرش مته داره و وقتی رو آلومینیوم بزنی خودش سوراخ میکنه میره خیلی بیشتر از پیچ خودکار  ، خودکاره قشنگ 3-4 میلیمتر مته است بعد پیچ شروع میشه

تجربه سوم: از آقای اسدی پرسیدم که کجای دستگاه بیشتر خراب میشه گفتش که بعد یک سال شیلنگ ها و پیستون ها نیاز به عوض کردن واشر و تعویض پیدا میکنن و بعد دو سال لنت های برق وا میره ، برای همین بهتره وقتی رو یه سیمی لنت میزنیم ، با بست کمربندی هم روشو ببنیدیم.

تجربه چهارم: همیشه برای بردتون قابلیت اضافه کردن خازن جدید سر تغذیه رو بهتره بزاریم البته در صورتی که رله و کوفت و .. تو مداره.

نجربه پنجم: هر جای مدار که دیدیم داره به سیمی فشار میاد سوکت باید حتما حتما حتما زده بشه ، لحیم و ... فقط تلف کردن وقت هست، من حتی رو سیم هایی که لحیم کرده بودم چسب هم زدم ولی خب سر حرکت کردن قضیه کنده شد

تجربه ششم: هر ماژولی که داشتیم در جهت برعکس بهش پین لحیم میکنیم ، مثلا LCD من 2*8 پین داشت که از رو باید میخورد من از زیر باید میزدم، حواسمون باشه که پین هاش رو روی برد به صورتی که رو برد برعکس خورده بزنیم.

تجربه هفتم : کسی که دلش جوون باشه هم خودش جوون میمونه هم کار باهاش خسته کننده نمیشه

  • ظریف

نظرات (۲)

منکه متوجه اصطلاحات تخصصی نشدم ولی تجربه کلا خوب است
پاسخ:
ممنون از نظرتون یکمی تجربه های برقی بود!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی