نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پول خورد؟!

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۹ ب.ظ

سلام

نمیدونم دقت کردید یا نه ، اگه موقعی که سوار تاکسی باشید یهویی یه 10 تومنی به طرف بدید تقریبا امکان نداره پول خورد داشته باشه و کلی غر میزنه و میگه نمیدونم پول خورداتونو میدید سوپر مارکت این درشتا رو میدید ما و ... خودتون میدونید دیگه

ولی 

اگه قبل از سوار شدن به ماشین بگید که ببخشید خورد ندارم 10 یی دارم ، امکان نداره نگه سوار شو اشکالی نداره و پیدا میشه پول خورد و . ...

واقعا چرا انقدر تفاوت؟!

  • ظریف

نظرات (۲)

درجواب چرا تون بگم چون که زیرا😊😊
وبعدشم این که آدم باید یه مقدار وحشی باشه یعنی مثلا اگه راننده گفت خرد بده بهش بگه که توراننده شدی که پول منو خورد کنی این امتحان شدس دومین راه هم اینه که با یه ژست بچه پولداری درحالیکه توافق خیره ای بهش بگی نمیخواد باقیش واس خودت ک من این دومی رو هرگز امتحان نکردم ونمیکنم 
پاسخ:
راه اول یکم خشن بود
راه دوم ولی مطمعنا جواب میده ولی منم عمرا امتحان نمیکنم!! :/
وبتون عالیه به وب ما هم سر بزنید و نظر بدید ممنون
پاسخ:
تشکر چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی