نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نقش شیلد در نجات من

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۳ ب.ظ

سلام 

این lcd ایی که برای کار آقای اسدی استفاده میکردیم موقع قطع شدن رله و سلونید ها یکمی بهم میریخت خودمو کشتم با دیلی دادن و آروم نوشتن و هر دفعه  init کردن ولی درست نشد ، علی میگفت که باید 40 رشته ای میزدی و یکی در میون گراند میکردی ولی خب نکرده بودم و یهویی امروز به ذهنم زد یکمی شیلد دورش درست کنم، رفتم یکمی فویل خریدمو دور سیم ها رو شیلد کردم و خیلی ضخیم به گراند مدارم و ال سی دی چسبوندمش خیلی وضعش بهتر شده 

پس اگر خواستیدlcd رو با فاصله از برد بزنی حتما شیلد رو فراموش نکن و از سمت lcd هم یه خازن 100 میکرویی چیزی به تغذیه لحیم کن !

یه نکته ی دیگه! برای هرز و زشت نشدن پیچ های چهار سوی روی پنل بهتره با پیچگوشتی فازمتر که دوسو و نازک هست ببندیمشون تا آسیب نبینن!!

نظرات (۱)

چقد فنی حرف میزنید.من که تجربیم نفهمیدم تو حرفه و فن هم به درس گوش نمیدادم.خخخ
به سایت منم سر بزن بابا کم حرف
پاسخ:
اگه نگم پسفردا یادم میره شایدم حتی یکی خوند بکارش اومد :)
باشه میام!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی