نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بحث عمیق خواب

جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳ ق.ظ

سلام

شاید با من موافق باشید که وقتی آدم ساعت 2 شب بیدار میشه و میبینه مثلا 4 ساعت دیگه وقت داره خیلی خوشحال میشه. خب چرا این رو برای خودمون شبیه سازی نکنیم؟ من خودم معمولا ساعت مثلا 8 میخوام بیدار بشم از ساعت 5:30 تا 7:30 چهار پنج تا زنگ با تکرار میزارم

شاید بگید مغزت میپوکه ولی باید بگم هر دفعش که آدم بیدار میشه اون حس خوبه رو داره ! ارزشش رو داره بنظرم!

الانم شاید جالب باشه کنار تقاطع بهبودی با آزادی نشستم منتظر دوستان برای راهپیمایی ! یه نیم ساعت زود اومدم گویی :)

  • ظریف

نظرات (۲)

نجات سرباز توده
پاسخ:
:)
آره منم راهنمایی بودم این طوری بودم ...
ولی الان به واحد های بلند خوابی بیشتر علاقه‌مند هستم
پاسخ:
واحد های بلند خوابی خیلی ترکیب خوبی بود!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی