نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ارزش کار و esr خازن ها

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۷ ب.ظ

سلام 

هرچقدر هم آدم حالیش باشه نباید ارزش کار کسی رو پایین بیاره چون که شخص مقابل یا همون موقع وارد استیت خطرناک میشه و جوابتونو میده یا اینکه یه مدت بعد حالتونو میگیره.


مثلا من همین دیروز اگه یه اتفاقی که باعث شد از محل خارج بشم برام نمیافتاد حسابی با یه بنده خدایی بحثم بالا میگرفت. حسن اگه میخونی میتونی حدس بزنی کی...

قدیمی میگفتن آدم به اندازه کوپنش باید حرف بزنه آقاسیف الله میگه که به اندازه تجربش باید حرف بزنه . مثلا کسی که 1 سال تجربه الکترونیک قدرت داره نباید قد یه آدم 7 ساله حرف بزنه.


و آخریش این که اتفاق جالبی که پیش میاد اینه که مثلا یکی (من) که محکم بحث میکنه و از موضعش پایین نمیاد باشه(مغرور) و یکی دیگه با همین مشخصات و اعتماد به نفس مضاعف بخوره به پستش دیگه نمیدونید چی میشه!! خیلی دیدنیه!


و با اندازه گیری چند خازن در ظرفیت برابر esr خازن ها از کمترین به بیشترین طبق چیزای زیر است:

1-خازن mkt که تا سه رقم اعشار 0 است

2-پلی استر 

3-مولتی لیر 

4-سرامیکی 

5-الکترولیت البته در ظرفیت بالا


عکسه هم مبدل پوش پولمون بدونه کنترلر و قسمت فیدبکشه 

یه نکته ای اگه خواستید مبدل بزنید بین پوش پول و هاف بریج موندید هاف بریج بزنید چون که به قولی ولتاژ و استرس روی سوییچا کمتره

  • ظریف

ESR

خازن

نظرات (۱)

آخه تو چطوری میتونی حال اونو بعدا بگیری اخوی؟؟؟؟
پاسخ:
نه دیگه
من همونجا داشتم چرت میگفتم بهش
گفتم دوحالت داره یا همونجا یا بعدا
بعدا هم حال گرفتنش کاری نداره که ... راحت ترم هست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی