نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دیود

شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۲ ب.ظ

سلام

خیلی مهمه که بدونیم دیود ها کلید های اتوماتیک هستن. همونقد که برا سوییچای ماسفت یا ... مون لازمه اسنابر بزاریم برای دیود ها هم لازمه. اینو اولین بار از آقا سیف الله شنیدم. نکته خوبی بود.

نویز چند روز اخیرم برای دوتا دیودی بود که اسنابر هاشون رو نزاشته بودم الان 50 میلی ولت نویز و ... دارم فقط 

به امید 10 میلی ولت...

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی