نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نمایشگاه

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ب.ظ

سلام

حس میکنم یکمی درد داره که تو نمایشگاه آب و فاضلاب بیشتر از نمایشگاه تلکام فرصت برقی میشد پیدا کرد.

----

یکی از دوستان گفتن:

سلام مهندس.

خیلی ممنون میشم این پست رو تکمیل کنید.
با اطلاعاتی که من دارم تکنولوژی های برقی(نه مکانیکی) به کار رفته در صنعت آب اصلا high tech نیست و در حد یه کنترلر ساده و ... ایناست.
این که تلکام رو با آب مقایسه میکنید یکم واسه من گنگه.
--------------
درجواب:
سلام!
ممنون اولا از نظرتون
دوم این که دلیل مقایسه اش این بود که جفت نمایشگاه ها همزمان بودن و جفتشون رو تو یه روز دیدم :)

همه چی نباید خیلی هایتک باشه ، قاطی کردن هرچیزی با IT میتونه درآمدزا باشه. مثلا شما قدیم یه کنتوری داشتید که یه نفر میخوندش و گزارش میکرد، حالا اون کنتور خودش گزارش بده به یه مرکز ، یا یه سیستم شیمیایی که قراره با دقت یه محلولی رو پمپ کنه و بشه ازش گزارش گرفت یا روبات های بررسی کننده لوله ها و یا دستگاه های صنعتی تصفیه آب که خیلی پارامتر ها رو باید کنترل کنن و خیلی چیزای دیگه ای که تو نمایشگاه آب دیدم ارزش فکر کردن رو داشت.
 
در مقابل در نمیشگاه تلکام که به ظاهر برقی تر هست شاهد گند زدن دو و نیم غول به نام های ایرانسل و همراه اول و رایتل بودیم که محیط نمایشگاه رو به سیرک تبدیل کرده بودن. و تنها یک سالن برای حضور شرکت ها وجود داشت که اونجا هم فقط صا ایران و زعیم و پژوهشگاه فضایی ایران حرفی برای گفتن داشتن. 
صا ایران که وضعش مشخصه اونم غولیه برای خودش نمیشه باهاش رقابت کرد
پژوهشگاه فضایی ایرانم که پژوهشگاهه و قرار نیست درآمدی ازش حاصل بشه به صورت مستقیم.
زعیم میمونه که دست کمی از صا ایران نداره.
بین این سه تا با زعیم خیلی بیشتر حال کردم چون ایده محور بود و دستگاه هایی که ساخته بودن وِیژگی هایی داشت که هرجایی پیدا نمیشد.
  • ظریف

نظرات (۳)

سلام مهندس.
خیلی ممنون میشم این پست رو تکمیل کنید.
با اطلاعاتی که من دارم تکنولوژی های برقی(نه مکانیکی) به کار رفته در صنعت آب اصلا high tech نیست و در حد یه کنترلر ساده و ... ایناست.
این که تلکام رو با آب مقایسه میکنید یکم واسه من گنگه.
پاسخ:
سلام!
ممنون اولا از نظرتون
دوم این که دلیل مقایسه اش این بود که جفت نمایشگاه ها همزمان بودن و جفتشون رو تو یه روز دیدم :)

همه چی نباید خیلی هایتک باشه ، قاطی کردن هرچیزی با IT میتونه درآمدزا باشه. مثلا شما قدیم یه کنتوری داشتید که یه نفر میخوندش و گزارش میکرد، حالا اون کنتور خودش گزارش بده به یه مرکز ، یا یه سیستم شیمیایی که قراره با دقت یه محلولی رو پمپ کنه و بشه ازش گزارش گرفت یا روبات های بررسی کننده لوله ها و یا دستگاه های صنعتی تصفیه آب که خیلی پارامتر ها رو باید کنترل کنن و خیلی چیزای دیگه ای که تو نمایشگاه آب دیدم ارزش فکر کردن رو داشت.
 
در مقابل در نمیشگاه تلکام که به ظاهر برقی تر هست شاهد گند زدن دو و نیم غول به نام های ایرانسل و همراه اول و رایتل بودیم که محیط نمایشگاه رو به سیرک تبدیل کرده بودن. و تنها یک سالن برای حضور شرکت ها وجود داشت که اونجا هم فقط صا ایران و زعیم و پژوهشگاه فضایی ایران حرفی برای گفتن داشتن. 
صا ایران که وضعش مشخصه اونم غولیه برای خودش نمیشه باهاش رقابت کرد
پژوهشگاه فضایی ایرانم که پژوهشگاهه و قرار نیست درآمدی ازش حاصل بشه به صورت مستقیم.
زعیم میمونه که دست کمی از صا ایران نداره.
بین این سه تا با زعیم خیلی بیشتر حال کردم چون ایده محور بود و دستگاه هایی که ساخته بودن وِیژگی هایی داشت که هرجایی پیدا نمیشد.
بخش IT اش تکبیر داشت !
احسسسسسسسسسسسسسسسسنت
پاسخ:
:)
قربون شما!
از توضیحات تون بسیار ممنون!
متوجه شدم ماجرا از چه قراره!
پاسخ:
قربان شما!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی