نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رفتار های بدمون

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۳ ب.ظ

سلام

یکی از مشکلاتی که من دارم اینه که نه به کسی انتقاد میکنم نه کسی ازم انتقاد میکنه ، آخه چرا وقتی حس میکنی کسی کارش اشتباهه بهش نمیگی و غر میزنی و تو خودت میریزی و اعصاب خودتو خورد میکنی؟ چرا کسی اگه از کار من خوشش نمیاد بهم نمیگه و احتمالا اونور غر میزنه و تو خودش میریزه و اعصاب خودشو خورد میکنه؟! (احتمالا!!)

  • ظریف

نظرات (۳)

بعضی ها هستن انقدر اخلاقشون بده می ترسی بهشون بگی شما
که بعد RID نزنن روت
پاسخ:
ههه هه بی جنبن لابد مث من!
  • دختری درمِه
  • خو بگید....تا بگن! :-)
    پاسخ:
    نمیدونم یه جورایی عادت بده یا ... خیلی دوس دارم ، ولی همیشه یا سعی میکنم غیر مستقیم مثلا وقتی طرف داره میبینه به یکی دیگه بگم یا ... خیلی بده.. باید درستش کرد!
    یه چند بار که خودتون به گفتن مجبور کنید میتونید :)
    پاسخ:
    :) امیدوارم طرف مقابل جبهه نگیره فقط که بد میشه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی