نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سوپر لینیر

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۴۲ ب.ظ

سلام

برعکس چیزی که دیشب فکر میکردم ، ماسفتام سالم بودن قضیه ازین قرار بوده که خوشبختانه یکی از سیم های جامپرم که زمین دو بخش مدار رو به هم وصل میکرد ذوب شده بود این سیم تو شکل زیر هست البته چیز خاصی رو شکل معلوم نیست :)


آره خلاصه ذوب شدن این سیم سبب خیر شد...

دوم این که لازمه از سازنده ماسفت IRF4905 ام تشکر کنم که حسابی تو اون دما های بالا دووم اورد و نسوخت واقعا ماسفت خوبیه با ولتاژ کمی روشن میشه و حسابی تلفاتش کمه واقعا خوبه...

دیگر چیز این که ، چهارشنبه بود، یک برد با sim900 زده بودم ولی سیم کارت نداشتم تست کنمش، یه دور روشنش کردم و شبکه نداشت. از کسی که برام سیم کارت اورده بود گرفتم سیم کارت رو و گزاشتم توش و دیگه روشن نشد ماژول

اینجا بود که حس کردم ESD یکمی واقعیه بهتر بود از دیود های TVS استفاده میکردم

اینم توی sim900A هست که سوختش!

ویا در حد باریک تر از مو ، قطعات ریز کوچکتر از 402 فکر کنم .. .

این اجنبی ها چی میکنن واقعا..

عکس بسیار با کیفتیت براتون گزاشتم لذت ببرید... ببینید این ماژول 2 در 2 سانته ها... عکس یکمی بزرگ نشون میده


هیچی دیگه امروزم رفتم یه sim900 گرفتم اندکی گرون تر ولی عین بنز کار کرد... 



  • ظریف

نظرات (۲)

سلام مهندس.
ارتباط تیتر با پست رو نفهمیدم. :(
اصلا تاحالا اصطلاح سوپرلینیر رو نشنیده بودم.خلاصه یه توضیحی میدید که ما تو مصرف کیبرد صرفه جویی کنیم؟ P:
ممنون
پاسخ:
سلام
والا ربط خاصی نداشت یعنی یه جورایی داشتا ولی نداشت واقعا!
تو معماری کامپیوتر یه کاری که میکنن اینه که تعداد هسته ها رو زیاد میکنن تا کارا موازی پیش بره ، تو شرایط معمولی اگه یه کاری کاملا قابل موازی شدن باشه مثلا با n برابر کردن هسته ها زمانش 1/n میشه به این حالت میگن حالت linear ولی تو یه شرایطی میشه که حتی کمتر از این میشه زمان انجام کارا بنا به دلایلی که بهش میگن super linear من این رو به عنوان چیزی که یه مقدار کمی روش وقت گزاشتم و نتیجه بیشتر از اون زحمت رو داد استفاده کردم! امیدوارم خیلی پرت نبوده باشه!!!
معماری کامپیوتر درس خاطره انگیزیه 
واقعا
پاسخ:
بله بله خییییییلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی