نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پاییززز

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ب.ظ

سلام

انتظار داشتم پاییز حسابی تو دپسردگی باشم و کلی تو وبلاگم هر روز چیز میز بنویسم و ... ولی نمیدونم چرا اصلا نوشتم نمیاد و اصلا دپسرده نیستم!

خدا رو شکر!!

میگم این بارون روز های اخیر هم جالبه ها...  کلی طراوت داده به هوا ...

قدیما که یکمی فعالیت بدنی هم داشتم تنها مشکلم موقع دوییدن خشک شدن سینه بود یعنی تا جایی که نفس میومد بالا میدوییدم ولی روزای بارونی دیگه حد نداشت دوییدنم یادمه نصف مسیر دبیرستان تا خونه (که حدود 2و خورده ای کیلومتر میشد شاید) رو دوییدم (البته زمین خیس بود و با سرعت کمتر ) ولی خیلی کم خسته شدم ... عجب روزی بود ... این چند روز منو یاد اون موقع میندازه 


دیگر این که گربه های  اتاق سابق آقا سیف الله دوتا توله بهشون اضافه شده :)


آخرین چیز این که یکی یه زمانی میگفت فلانی یه روتر ندیده داره شبکه درس میده ... زیاد مفهومشو لمس نکردم تا امروز که 

یکی از بچه ها سر پروژه الک صنعتیشون اومد گفت که میخواد رو هسته EE26 یا این حدودا 60 دور سیم لیتز 8 سیمه بپیچه من دهنم حسابی وا موند گفتم چرا آخه ؟!

گفت که دکتر فلانی گفته اینجوریه و اینا ... محاسباتشو دیدم یه جورایی 2-3 برابر همه چی زیاد تر از حد بود گفتم که برو پیشش بگو چرته ، رفته بود پیش استاده با هم حساب کردن نتیجه 11 تا سیم لیتز شد میگفت که تو رفرانسایی که این استاده میخونه نوشته Rac کم میشه ، خب معلومه کم میشه درسته برا کم شدن آدم سیم 4 استفاده کنه ؟! خب نه! یه ذره Rac چیه حالا میخوای کمش کنی... :| ازون طرف رفته بود به TA درس گفته بود اونم گفتش که تا 20 تا مشکلی نیست ... این دیگه نوبره

هیچی دیگه تصمیم گرفتیم با هم سرمونو بکوبونیم تو دیوار... 

آخه مرد مومن 8 تا سیم لیتز 0.3 میلیمتر رو چجوری میخوای بپیچونی دور EE26 اونم 60 دور ...

هیچی دیگه اون قضیه رو حسابی با عمق وجود حس کردم...

:)

  • ظریف

نظرات (۴)

اول سلام
خاطره ای که تعریف کردین جالب بیانش کردین به همراه یکم طنز...!
من به شخصه نمی دونم این EE26 چی هست!!!! به قول معروف میگن تو راست کار ما نیست...
:-)
در پناه خدایی که به او ایمان دارید
پاسخ:
سلام
قربان شما ممنون
یه مدل هسته ی ترانس هه برقیا ازش استفاده میکنن اندازه 2-3 سانت در 2-3 سانته :)

ممنون شما هم همینطور
خخخخخخ
اللهم اشف مرضانا
البته من زیاد کار فنی و مداری نکردم ولی هم اطاقیم ارشد گرایش الکترونیک قدرته
یه چیزایی ازش یاد گرفتم
ابن TA داغون بوده ها!!! حداقل نمیدونی بگو نمیدونم چیزی ازت کم نمیشه
پاسخ:
خخخ آره والا یه چیزی میگن آدم اگه شک داشته باشه هیچی حالیش نیست مطمعن میشه هیچی حالیش نیست!
آره این :
آخه مرد مومن 8 تا سیم "لیتز" 0.3 میلیمتر رو چجوری میخوای "بپیچونی" دور "EE26" "اونم 60 دور" ... خیلی مسخره است.
واقعا
پاسخ:
ممنون علی از نظر!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی