نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

PCB نمونه

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ب.ظ

سلام 

یه تجربه ای بود قبلا علی نقل قول کرده بود ولی حسش نکرده بودم میگفت:

برد نمونه اولیه رو که میزنید هرچی بلدید رو توش لحاظ کنید بعد تو نمونه های بعدی ازش بزنید

اخیرا متووجه شدم که هر کاری میخوایم انجام بدیم تو 99% مواقع (به جز حالتایی که پوینت خاصی نداشته باشن یدونه بیشتر خودم تجربه نکردم) چیزی که دست طرف خواهی داد برد دوم یا سوم خواهد بود... یعنی برد اول کاستی هایی داره که تو برد های بعدی میایم برطرف میکنیم و میدیم دست کسی که سفارش داده ... خب اون اولی اگه همه چی توش لحاظ شده باشه مثلا اگه دوتا قطعه مختلف میخوایم استفاده کنیم و نمیدونیم کدوم بهتره جای هردوشون رو رو برد بزاریم یا اگه نمیدونیم چه خازنی لازمه که پایدار باشه جای دوتا خازن بزاریم یا اگه تاثیر فلان چیز رو مدار نمیدونیم چیه جاشو بزاریم که حداقل اقلش اگه به کاری نیومد خب لحیمش نمیکنیم دیگه... 

  


  • ظریف

نظرات (۴)

  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :/تا نصفه هاش خوندم:/
    پاسخ:
    :)مرسی
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • تشکر نکنین از خجالت آب میشم:/
    پاسخ:
    :) خب باشه ایندفعه تشکر نمیکنم!
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :)آفرین برشما 
    صد آفرین بر شَما:)))
    پاسخ:
    :)
  • یاسین مهدیزاده
  • آخ جون الکترونیک :) خیلی وقته دیگه کار نمی کنم، ولی تجربه خوبی بود. 2 بار توی مسابقات ربوکاپ آزاد ایران شرکت کردم.
    :)
    پاسخ:
    ممنون نظر دادین :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی