نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ارائه

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۰ ق.ظ

سلام

تو چند جلسه اخیر یکی از درسامون باید تهش یکی دو نفر یه موضوعی رو ارائه میدادن. از چیزی که دیدم فهمیدم هیچی بدتر از این نیست که موقع ارائه به جای این که به سمت حضار صحبت کنیم کله رو بکنیم سمت اسلاید و بدون نگاه چشم تو چشم شروع کنیم حرف زدن

واقعا رو اعصابه 

  • ظریف

نظرات (۶)

  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :|
    از اصول ِ سخنرانی 
    آی کانتکت یا ارتباط چشمی هست:))
    اوووه اینقد اصل داره اینقددد زیاد:|||
    حالا خواستین بگین بگم بیاموزید رستگار شوید؛)
    پاسخ:
    واقعا خیلیا اعتقاد بهش ندارن!
    بنویسید استفاده میکنیم!!
    مهندس!
    معلومه که از تو ، استاد در نمیاد!
    همون مهندس خودمونی! درآمدش هم بیشتره! خدمت به مملکتش هم صد البته بیشترتره!
    پاسخ:
    :)) قربون شما
    جان کلام چیزی که رامتین یه ترم می خواست تو شیوه بگه
    پاسخ:
    یادش گرامی 
    حس میکنم از معدود درسای مفید دانشکده بود بنظرت
    نظر تو متفاوته؟
    پاسخ:
    نه ولی بنظرم درسای مفید دیگه ای هم یه چند تایی شاید باشن
    بله کاملا موافقم
    ولی عدم امادگی و دقیقه نودی کارامون بیشتر موجبچنین حرکاتی میشه
    من که همیشه نگاه به بچا میکنم اگه یادم باشه

    پاسخ:
    خیلی جالبه که با تمام اهمیتش ملت جدی نمیگیرن بعضا شیوه ارائه رو
    هه
    پاسخ:
    :\
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی