نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دومورد

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ق.ظ


سلام

دومورد رو میخواستم برا خودم یاداوری کنم...

1- ساکت بودن و کمتر صحبت کردن باعث میشه کمتر چیزایی که نمیدونیم یا نظرات اشتباهمون یا ... رو بقیه با تمام وجود لمس کنن.


2- فکر کردن راجع به این که بقیه دچار بیماری نفهمی هستن هم چندان خوب نیست... بقیه میفهمن ، بقیه فکر میکنن ، بقیه قضاوت میکنن و عمل میکنن دقیقا مثل خود من.


3- این که حس کنم از هر خطایی مبرا ام و حرف خودم دقیقا درسته هم خیلی بده.


4- لازم نیست همه ی هنر هایی که (فکر میکنم) بعضا دارم رو همه بدونن اینجوری آدم برای طرف مقابل خیلی زود تموم میشه. خوبه که با کمی استفاده از مورد 1 روش کار کرد


شد چهار مورد :/

  • ظریف

نظرات (۴)

  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :-|مورد دو 
    آخ مورد دو:-|
    پاسخ:
    آخ مورد 2 ... بدترینشون ...!
    خیلی هم عالی مهندس
    :)
    پاسخ:
    قربان شما 
  • حرف دل !...
  • خیلی عالیه این دو مورد
    پاسخ:
    تچکر :)
  • حرف دل !...
  • سلام
    برنامه نویسی کار کردید؟
    ویژوال بیسیک 6
    چند تا برنامه میخواستم برام بنویسید
    1.برنامه ای بنویسید که نمره 10 دانشجو را دریافت و نمره افرادی که رتبه اول و دوم و سوم را کسب کرده اند به ترتیب در خروجی چاپ کند.
    2.برنامه ای بنویسید که یک عدد 4 رقمی را خوانده و مجموع ارقام آن را نمایش دهد.
    3.برنامه ای بنویسید که ارتفاع و قاعده مثلثی را خوانده مساحت آن را محاسبه کرده و به خروجی ببرد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی