نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

جنگه میفهمی ؟

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ب.ظ

سلام

دقیقا نمیدونم چرا این پست رو نوشتم... صرفا اومد و نوشتم...

10-12 سالم که بود با خودم فکر میکردم که اگه زمان جنگ بود الان میرفتم و مثل اون بچه هایی که تو مصاحبه ها نشون میداد تلویزیون میرفتم جبهه و میجنگیدم. جنگ چیز خوبی نیست ولی دوست داشتم در موقعیتش قرار بگیرم و برم برا وطن بجنگم و در نهایت شهید بشم...

خب الان وضعیت عجیبی شده... نمیدونم ولی با دقت خوبی الان وسط جنگ هستیم و من که نشستم اینجا کاملا میتونم اراده کنم و برم سوریه بجنگم ولی چرا نمیرم؟

چرا دیگه دوست ندارم برم بجنگم؟

یادمه اون زمانا خیلی آدمه پاکی بودم انصافا ، جدی جدی خیلی پاک بودم ...

یه مسجد بغل خونه مادربزرگم اینا بود که میرفتم اونجا قاطی بچه های مسجد و ... بودم نمازام رو با n تا نافله قبل و بعد و وسطش میخوندم،... 

ولی چه کنیم که دست زمانه بر آن شد که کلی ازون فاز و حال و هوا فاصله بگیرم.

دست دستندرکاران این بازگشت به عقب من درد نکنه چه اونایی که داخل خودم بودن(مثل تصمیمات خودم یا بحران بلوغ یا ...) چه اونایی که از خارج لطف کردن تاثیراتشون رو گزاشتن(مثل معلما و دوستای عزیزی که ...).

به هر حال هدف این بود که بگم شاید این که الان من وسط سوریه نیستم به خاطر همین آلودگی هایی باشه که بی هوا اجازه میدم روی روحم اثر بگذاره و کم کم نابودم کنه. شاید اگه من اون آدمه 10 سال پیش بودم با همون روحیات الان شاید به مقام شهادت نایل شده بودم یا داشتم از دین و مرز سرزمینم دفاع میکردم... :(

واقعا این قضیه جهاد علمی و ... قانعم نمیکنه... خیلی متفاوته ... نمیدونم

الان واقعا شرایط جنگه 

یه سری دارن میرن میجنگن !

یه سری دارن شهید میشن !

جنگه واقعا جنگه!

خدایا ببخش...


  • ظریف

نظرات (۴)

شاید روحیات کمی اینور واونور شده باشه
ولی معلومه هنوزم تو اون حال و هوای 10  سال پیشی
پاسخ:
خدا کنه .. . :(
ممنون
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :-)
    الانم خیلی پاکید 
    :-))))
    چقدر جالب که به سوریه فکر میکنین:-))

    پاسخ:
    :) لطف دارید ...
    آدم میببینه اطرافیانش میرن خوب اینجوری میشه ...
    مهندس جان...
     همین الان هم فرصت کمک به هم نوعت به عنوان یه مهندس هست...
    دست چمران باید قلم میدادند یا تفنگ؟ درسته هر دوش خوبه و در راه خدائه اما باید سنجید پتانسیل کمک در کدوم جبهه بیشتره...
    یا حتی همین دکتر نایبی و مثالهایی از این دست...
    باید ببینی پتانسیلت توی کجا بیشتره...
    پاسخ:
    اوهوم درسته دوستامم همینو میگن مثلا یکی به قدرت بدنی من و آمادگی جسمانی من شاید اصلا بدرد اونجا نخوره 
    امیدوارم حداقل اینور بتونم کاری کنم 
    تشکر
    زمانش برسه تو هم می ری
    پاسخ:
    ممنون :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی