نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نگرانش نیستم!

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۴۳ ق.ظ

سلام

دیگه عادت کردم ، ازین نگران نیستم که با سه نفر در یک ساعت قرار بزارم.

چند وقتیه که دقت کردم از هر 10 تا قراری که میزارم با کسی صحبت کنم - کسی با هام صحبت کنه یا ... 3-4 تاش حداقل میفته یه چند ساعت بعد و یا یه روز دیگه .

کلا وقت شناسی و تایمینگ زیاد مهم نیست اصن.

  • ظریف

نظرات (۷)

  • مــــــــ. یــ.مــ
  • تایمینگ:-)))
    مهمه هااا:-/

    پاسخ:
    آره مهمه ولی کیه که رعایت کنه!!!!!
    :|
    من یه استاد دارم میگه ساعت 11 بیا پیشم اگه 11:02 برم میگه چرا دیر اومدی!
    ظاهرا تو airforce آمریکا کار میکرده که دیگه زیادی وقت شناسه!
    خیلی خوشم میاد ازش.نه وقت خودشو تلف میکنه نه وقت کس دیگه ای رو
    پاسخ:
    ازین آدما کم ان! باید قدرشونو دونست!!!
    خوش حالم خوش حالی.
    پاسخ:
    :))
    برا شما مهم نیس یا برا اونا مهم نیس؟ 
    پاسخ:
    برا من مهمه خیلی هم دوست دارم که همیشه سر وقت برسم به کارام ولی وقتی همچین حالتایی پیش میاد همین میشه دیگه...
    سلام
    نگذر از این موتور خورجینی
    اینم تایم من!!
    ته
    پاسخ:
    سلام :)) 
    اورین!
    به نظرم نتیجه گیریت غلط نیس ولی خوب هم نیس. چه بسا تو فقط ۱۰ نفر اول رو دیدی و نفر ۱۱ ام ontime بود (یادمه خودم رو یه بار نفر ۱۱ ام کردی (کی؟؟))
    سعی کنیم از آدم ها دید داشته باشیم
    و اگر کسی رو هم نمی شناسیم می شه یکی دو ساعت قبل با طرف تماس گرفت که ببینیم طرف می یاد یا نه

    این روش رو یکی از دوستام که خیلی شرکت خوبی دارن یادم داد
    اصلا هم تو رو دربایستی گیر نکن که زشته و فلان. حتی دوست من سر یکی از قرار های کاریمون توی ۱۲ ساعت ۵ بار به طرف زنگ زد که آیا می یاد یا نه
    خودش می گفت این کار باعث می شه که به طرف مقابل بفهمونین شما  کارتون جدی هست و اون هم یهویی زنگ نزنه بگه کنسله

    حالا این فرهنگ درسته یا غلط نمی دونم ولی چیزیه که اجزا نکنی می شیم مهدی :)
    پاسخ:
    بایژنم
    راس میگی ، راستش من خودم معمولا پیچیدن کار رو ترجیح میدم چون کارفرما خیلی کم پیش میاد باشم یا دارم برای کسی کار انجام میدم یا این که مثلا TA بودم و کسی قرار بوده بیاد سوال بپرسه ازم یا ... در هر دو حالت طرف باید به موقع میومده :) شاید دلیل نتیجه گیریم این باشه 
    ایشالا کارفرما شدم میزنم دهن ملتو صاف میکنم
    شما رعایت کن
    بقیه رعایت نمیکنن کارشون نداشته باش
    شما احترام و شخصیت خودت رو حفظ کن
    پاسخ:
    :)
    چشم مهندس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی