نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ویژگی خوب شخصیتی..

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ب.ظ

سلام

چون میدونم کاظم دیگه زیاد این ور ها پیداش نمیشه یکمی خواستم ازش تعریف کنم. امیدورام نخونه این متن رو پر رو بشه :)

یه ویژگی خوبی که کاظم داره اینه که مسئولیت پذیره نمیدونم این ویژگی رو چجوری کسب کرده ولی سر ددلاین کار ها که برسه میشینه چند شب نمیخوابه تا کار انجام بشه. خیلی این ویژگی خوبیه. منم اخیرا طی چند شب اخیر با این ویژگیش آشنا شدم.

1- این که آدم بتونه مسئولیت کارایی که میخواد بکنه رو برعهده بگیره و تا آخرش وایسه و سهم خودش رو از کار بدونه.

2- این که بتونه مسئولیت اشتباهاتش رو برعهده بگیره و نندازه گردن این و اون .

به نظرم اینا جزو چیزاییه که تو برنامه آیندم باید برای کسبش یکمی تلاش کنم!


  • ظریف

نظرات (۸)

واقعا این مواردی که گفتی ویژگی های فوق العاده ای هست
امیدوارم مانیز بهش برسیم و مثه کاظم خان بشیم :)
پاسخ:
ایشالا مهندس! ایشالا! ممنون
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • به به 
    عجب ویژگیی:)
    احسنت 
    پس شماهم در معیت ایشون کم کم به این ویژگی دست میابید:)
    پاسخ:
    ایشالا! :) ممنون
    من نمی دونستم کاظم این طوریه
    پس آدم موفقیه
    پاسخ:
    منم نمیدونستم :)
    موفق باشی.
    پاسخ:
    تشکر
    کاظم شاخه
    و دلیلی هم نداره آدم های شاخ بروز بدن

    اونایی که اسمزند و هیچی بلد نیستن ( مثل من ) فقط بروز می دن (بازم مثل من )

    البته به نظرم گرچه کاظم برای teamWork عالیه ولی برای زندگی عالی نیس

    پاسخ:
    راستش تو هم یه ویژگی خوب داری نمیخواستم بنویسم ، چون میای میبینی 
    این که اصلا بروز نمیدی کاراتو خیلی ویژگی خوبته راستش 
    یه وقتی شد تا دوباره وبلاگتو چک کنم : داشتم به این فکر میکردم که بجای اینکه اینقدر گسترده نصفی تو فیس بوک نصفی تو لینکدین یه خورده تو لبتاپم و به طور کلی اینطوری گسترده فعالیت کنم!! شاید دوباره وبلاگم رو راه انداختم!! 
    اما بعد:
    -----------------
    اینکه ممنون از همگی
    ممنون ولی خوب همه تون هم میدونید من این همه نیستم!!!!
    و اصولا پنچریم!! آقا .. شایع نکنید .
    ----------------------
    بیژن میگه:
     کاظم برای زندگی عالی نیس
    این یعنیییییی عالیییی بودد ( راضیم واقعا از بچه ها ) ایول ... خیلی کامنت خوبی بود .. 



    پاسخ:
    واو چخوب :) منتظر بلاگ جدید هستیم!
    ----
    اون که آره اونو میدونیم... 
    ----
    بچه رکیه ! البته فکر کنم اونم مث من فکر میکرد اینجا ها نمیای اینو گفت..!
    حله حله
    پاسخ:
    :)
    این آدما خیلی کم یابن.. خیلی..
    دوستی تون پایدار :)

    راستی سلام :)
    پاسخ:
    سلام
    بله واقن کم اند. خدا زیاد کنه :)
    ممنون :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی