نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شماره چشم

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷ ب.ظ

سلام

فکر کنم امروز یه 0.5 تا رو شماره چشمم رفت...

بعد از لحیم کردن 31 ای آیسی 64 پایه و 400-500 تا پین از قطعه های دیگه واقعا عددای ساعت رو به زور میدیدم 

خیلی لذت بخش بود

این 31 ای آیسی عزیز


و نکته آموزنده این که من همیشه سر قرار دادن آیسی هایی مثل آیسی بالا سر جاشون مشکل داشتم. روش کارم اینجوری بود که با چسب بلند تر وسطش رو میچسبوندم و بعد جا میزاشتمش و یه جاشو لحیم میکردم و بعد تو نور میدیدم و بقیش رو لحیم میکردم اگه اوکی بود بعد پایه هایی که چسبیده بود رو باز میکردم.

حالا امروز بر حسب اتفاق نور رو از زیر برد تابوندم و اتفاق خوبی افتاد:



جدا از این که خیلی عکسش قشنگه ولی خوبیش اینه که موقع قرار دادن قطعه کاملا پد ها معلومه و خیلی سریع قطعه جاگذاری میشه و خب این خیلی خوبه اصل زمان لحیم که سر قرار دادن قطعه سر جاشه خیلی کم میشه.

  • ظریف

نظرات (۵)

  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :)
    چقدر دوس دارم مثل شما عاشق شغلم عاشق رشته ام باشم 
    واینقدر دقیق و با ذوق وشوق راجه بهشون حرف بزنم:))))

    پاسخ:
    لطف دارید :) ایشالا همینطور خواهد بود
    احسنت
    پاسخ:
    تشکر!!
    خداقوت مهندس :)
    پاسخ:
    ممنونم ازتون
    اون عکس سبزه رو یه ریز بچرخون خطوط موازی پایینش مرتب بشن
    یه ذره دور و برش رو کراپ کن
    می شه یه عکس فوق حرفه ای. 
    حرف نداره
    پاسخ:
    هه ممنون حتما ، 
    جالبه.... البته من سره تعمیرات گوشی دیدم بعضی ها از X Ray استفاده می کنن

    یکم سرچ کردم دیدم مث که با یه فلای بک می شه ساختش :/

    بعد هم روش پردازش تصویر کنیم :)))
    ثبت اختراع....
    تقدیر مسیولین
    .
    .
    .
    .
    سطل آشغال
    پاسخ:
    آرهههه البته قبل ثبت اختراع بنظرم با بچه های آیندت خداحافظی کن!!

    اون مورد دوم هم :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی