نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

غرور؟

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۰۹ ب.ظ

سلام

جالبه چند بار هم اتفاق افتاده ، لحظه ای که فکر میکنم که دیگه خیلی چیز بلدم یه اتفاقی می افته که میفهمم چیز هایی خیلی خیلی ساده هست که میبینم اونا رو هم بلد نیستم چه برسه به چیزای خفن قضیه... :(

غرور چیز جالبیه تا میای مغرور بشی خدا میزنه پس سرت بشینی سر جات

پ.ن. قطع و وصل کردن و کنترل جریان (به صورت خیلی سریع) یک سلف هم میتونه تا اندازه ای جذاب باشه که بشینم بعد مدتی یه چیزی تو وبلاگم بنویسم.

  • ظریف

نظرات (۲)

کلا خدا منتظره ما یه کم به خودمون بنازیم! سریع یه چیزی میذاره توی دامنمون :))
پاسخ:
:) آره واقعا ... 
خدایا جوانان مارا نجات بده.

نه به نظرم لازم بود این رو بنویسی!! هرچند از قراردادن جزئیات کار معذوریم 
ولی اون سلفمون واقعا موجود ناز نازیی هست قد گربه های دم سلف بهش علاقه دارم یعنی . به طوری که خودتون فک کنم نکته رو گرفته باشید..
حله حله 
خخ
پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی