نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

گربم

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ب.ظ


سلام 

روزی روزگاری مادرگربه ای بود که چند تا بچه زایید ولی موقعی که داشت میرفت یکی از بچه هاشو جاگزاشت... از قضا اون بچه گربه تو حیاط خونه قبلی ما جاموند کنار دیوار. یک چشمش هنوز باز نشده بود نتیجتا در حدود یک هفتش بود حداکثر. من و خانواده رفتیم و انباریمون رو خلوت کردیم و براش شیر و ... بردیم. یادمه اون اول حدود 20 سانت بود کلش یعنی تو یه کف دست جا میشد. موقع نهار و ... میوردیمش بالا بهش غذا میدادیم و یکم بازی میکرد و دوباره پایین میبردیمشو همینجوری ماه ها گذشت (انقدری که دمش فقط 20 سانت شده بود) و فکر کنم چون عید میخواستیم یه مسافرت بریم تصمیم گرفتیم به یکی برای یه مدتی واگذارش کنیم. روز چهار شنبه سوری بود البته خبری نبود در طول روز ولی بردمش بیرون به طرف برسونمش ایشون اولین بارش بود که بیرون رو میدید و یهو با دیدن اونهمه ماشین و ... حسابی ترسید و در رفت. دیگه بعدش هیچ خبری ازش نشد

هیچی دیگه امشب سالگرد 7 امین سال گم شدن ایشونه

البته خیلی دردسر داشت ولی کاشکی یه روزی  به جز 4 شنبه سوری در میرفت که حداقل بدونم در امانه! ولی خب ...

یادش گرامی!!!!

  • ظریف

نظرات (۵)

  • مــــــــ. یــ.مــ
  • بغض کردم :/
    چقدم نازه :))

    پاسخ:
    ناز بود :') خیلی
    من کلی خندیدم :)))
    سرنوشت باحالی داشت:))
    پاسخ:
    :)) 
    نه بودنش آسون بود نه رفتنش ! 
    من از گربه خوشم نمیاد راستش
    اصلا خوشم نمیاد
    پاسخ:
    :)
    یه بار به یه تمیزشون دست بزنید عاشقشون میشید!
    وای نه
    تمیزش رو ندیدم تا حالا:دی
    ولی به سگ چنین حسی ندارم
    پاسخ:
    منم سگ دوس ندارم ... ولی گربه یه چیز دیگس :) پیدا میشه تمیزشم
    پس باید تجربه ش کنم :)
    پاسخ:
    حتما!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی