نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کنترل مدرن

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۰۵ ب.ظ

سلام دومورد..

نمیدونم این درس کنترل مدرن کی میخواد یکم جذاب بشه ... استادش واقعا خیلی خوب درس میده ها نمیگم مشکلی داره درس دادنش ولی از این که یک نفر بیاد جلوم و از زیبایی های اثبات یه قضیه بگه آزار دهندس! بدیش اینه که حس میکنم این صرفا یه پایه میشه برای کنترل بهینه و کنترل غیرخطی و کنترل چند متغیره و کنترل های دیگه ... امیدوارم پایه نباشه چون ارشد قطعا کنترل نخواهم موند چون حالشو واقعا ندارم بشینم دوباره تئوری ریاضی بخونم ... راستش بنظرم ازون موقعی که علاقه به ریاضی ام سرکوب شد و دیگه نمودار نکشیدم اینجوری شدم!! بیخیال دارم چرت و پرت میگم...

-----------------

راستش علی امروز یه تست شخصیت جلوم گذاشت یکم یه چیزی رو یادم اورد ... این که خیلی خوشم میاد یه کاری رو شروع کنم ولی خب به تموم کردنش علاقه ای ندارم و همچنین از تو چارچوب یه برنامه منظم(مثلا هر روز از ساعت فلان تا فلان) کار کردن خیلی خوشم نمیاد بیشتر دوست دارم هر وقت شد کار کنم... این دو مورد خیلی بنظرم خوب نیست و نباید ادامه داشته باشه ... 

یادم باشه رعایت کنم

این عکسه هم نماد سنسوره یه کاری بود که خیلی به تهش نزدیک بود... و هست!!

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی