نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

وارد بزرگسالی میشویم :(

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳ ب.ظ


سلام

خواستم که یکم تجدید خاطره کنم و سعی کردم که بازی ای رو که چند سال پیش بازی میکردم رو دوباره نصب کنم و تجدید خاطره کنم تا قبل از نصب خیلی خوشحال بودم ولی وقتی رفتم تو بازی دیگه اصلا حس و حال قدیما رو نداشت :( با این که دیگه میتونستم گرافیک رو رو تهش بزارم و با رزولوشن خوبی بازی کنم ولی اصلا حال نمیداد

علی میگه دیگه بزرگ شدی و اینا برای سنت نیست :(

میگه لابد یه لذت بالاتری رو تجربه کردی و دیگه اینا برات جذاب نیست :(


راست میگه خیلی بنظر بچه بازی بود ... شبیه فیلمای چرت و پرت teenagerی یه جورایی... 

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی