نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

زیبایی شناختی :)

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ب.ظ

سلام

راستش قضیه سلف و خازنه بود که گفتم گند زده بودم، مدار اول به صورت زیر بود که واقعا زیبا بود و دوسش داشتم ولی کار نمیکرد :


واقعا به لحاظ رنگ خوشگل بود ولی مشکل این بود که من تو انتخاب سلف گند زده بودم چون سلف هسته فریت داشتم (همون آبیه که دورش قرمزه و یکی دیگه هم گرفتم که دوتا شه و بزنم) و خیلی سریع تو جریان بسیار زیادی (نسبتا البته) که داشتنم اشباع میشد و خروجی رو مستقیم به خازن های فیلتر وصل میکرد و مدار رو میسوزوند.

رفتم دیگه به پیشنهاد حسن که اولش گفته بود روش سخت رو پیش گرفتم و هسته پودر آهن گرفتم و خازن 22 میکرو فاراد پلی استر (mkp ش که خوشگل بود دونه ای 12 هزار تومن میفتاد واقعا زورم میومد) نتیجه این شد:


به لحاظ زیبایی شناختی هیچ رضایتی ازش ندارم خیلی زشت شده فیلترش ولی خب کارش رو خدارو شکر انجام داد.

نکته جالب : فیوز 10 آمپر سوزوندم :)

نکته آموزنده : این عایق سیلیکونی ها متاسفانه تحت فشار سوراخ میشن و کلا دو بار هم نباید استفاده کرد چون ممکنه آسیب ببینن و بازم سوراخ شن و به هیت سینک اتصالی پیدا کنن

نکته آموزنده دوم : هسته پودر آهن اونقدار که میگن هم تلفات ایجاد نمیکنه ...


  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی