نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سرماخوردگی

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ب.ظ

سلام

با حداقل 300 تا عطسه و چند صد سی سی آبریزش بینی امروز یکم دوباره طعم سلامتی برام یاداوری شد :/

حدود یه جعبه دستمال کاغذی مصرف کردم دارم میمیرم از عطسه 

یاد یکی از دوستام افتادم که حساسیت فصلی داشت و یه بار 27 تا عطسه پشت هم کرده بود و میگفت "آخراش تقریبا شش ام رو داشتم بالا میوردم"

نکته اخلاقی : بعد استفاده از مترو و brt دست خود را بشویید ؛ کاظم اینو گفت گوش ندادم

ازین ژل های ضد عفونی کننده هم خوبه فقط هیچ وقت به صورتتون نزنید چون خیلی سریع تبخیر میشه و یه حجم زیادی الکل و ... تنفس میکنید که تقریبا کل دستگاه تنفسیتونو میسوزونه

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی