نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تز کارشناسیم

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵ ب.ظ

سلام

بعد این که یه خریتی کردم و خواستم برم نمیدونم چرا تزم رو با گروه مهندسی پزشکی بردارم در حالی که قرار نبود ارشدم ربطی بهش داشته باشه و خدا رو شکر تز مناسب من پیدا نشد ، تصمیم گرفتم برم با دکتر فرهنگی صحبت کنم ، 

بهشون ایمیل زدم و در همون حین وقتی با جمال صحبت میکردم به این نتیجه رسیدیم که بهتره با دکتر داورپناه بردارم تز رو که یه چیز خوبی در بیاد تهش. خدا رو شکر دکتر فرهنگی به هر دلیلی جواب ایمیل رو نداد و امروز رفتم با دکتر داور پناه صحبت کردم ، 

قرار شد برای تست رله هاشون یه تقویت کننده ولتاژ و جریان بسازم. اولش یکم سرد شدم حس کردم چیز بیخودیه ولی وقتی توضیحشو داد دیدم همه چی داره و خوب بود خیلی خوب بود. فکر کنم حدود 16 تا خروجی DAC هست که باید به صورت (جریان کنترل شده یا ولتاژ کنترل شده) و "ایزوله" درایو بشن ، همین یه کلمه ایزولهه خودش خیلی صفا داد بهم. بخش جریان کنترل شدش خیلی راه دست بنظر میرسه تا الانش ولی ولتاژ کنترل شدش ووحشتناکه ، 300 ولت rms رو باید با یه تقویت کننده خطی احتمالا بالاپایین کنم.

خودم تو ذهنم بود که با ترانس فریت برسونم به 300 ولت ولی اینا تو شکل موج هاشون DC هم دارن..

ببینیم چی میشه ... 

ازون جایی که رفتم تو آزمایشگاه رله به صورت رسما : 

ایشالا که خیره (اهل دلا میدونن :) )

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی