نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

برنامه ی هفته

شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۷ ب.ظ

سلام واقعا برنامه ی هفته ی من همیشه همینه

از سه شنبه شروع میکنم:

سه شنبه: خب 1000 تا کار دارم ولی چون کلاس ندارم نمیرم دانشگاه و تا 11 میخوابم

چهار شنبه: بهترین روز هفته است چون میدونم فردا و فرداش تعطیله پس کلی وقت هست و اون 1000 تا کار رو میندازم عقب

پنج شنبه : دیگه جمعه اوکیش میکنم

جمعه : تا شب لفتش میدم و شبش میگم عجب غلطی کردم این چند روز هیچ کاری نکردم

شنبه : همه ی کار ها رو سعی میکنم با هم شروع کنم

یکشنبه: حتی تا 1 - 2 شب بیدارم

دوشنبه : جنازه 

سه شنبه : خب 1000 تا کار دارم که تموم نشده ولی چون کلاس ندارم نمیرم دانشگاه و تا 11-12 میخوابم :|


آخه نمیدونم یه نفر آدم چند بار باید تو یه چاله بیفته که آدم بشه

امیدوارم هیچکی اینجوری بی برنامه نباشه

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی