نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

brace yourself

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ب.ظ

سلام

به اون یک ماه از سال که آخرش چشمم از بی خوابی قراره در بیاد نزدیک میشیم

دکتر ع میخواد رله هه تموم بشه کامل 

میان ترم دارم

آقای ا کارش داره شروع میشه دوباره

ف منتظر من است که برم برنامش رو بنویسم

آقا ح داره فرصت کارش تموم میشه

آقای ث امیدوارم فرض کنه من زنده نیستم دیگه

دکتر آ میان ترم میخواد بگیره و همچنین هم ورک میخواد ، باید سوال دربیارم و سر کلاس TA برم

و پروژه کارشناسیم هم دوس داره بازی در بیاره

کارای پذیرش هم که به سلامتی رو هواس


ولی خب در کنار این ها چیزای خوبی هم هست : 


یه سایت جالب یافتم که یه بنده خدایی یه سری کمیک توش میزاره که دقیقا حال دانشجو ها رو توصیف میکنه بعضیاش واقعا انقدر دقیقه که از خنده بهشون کف سایت پخش شده بودم. هیلتر شکن نیاز است البت، اون البته مارو فیلتر کرده 

اینم لینکش


و مثلا حسن این هفته تو آزمایشگاه چند تا سیبزمینی خریده بود و شستیمشون تو اجاق مایکرویو آزمایشگاه گزاشتش و پختن و روش کره و سس فرانسوی و آبلیمو زد و واقعا در یک کلام میتونم بگم پرفکت شده بود. واقعا عالی بود.


یا مثلا امروز حدود 0.5 کیلو بست کمربندی زدم به سیم های دستگاهی و خب از یه وضع آشفته بازار به یه چیز قابل فهم در اومد که خب خوبه..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


جالبه که بدونید ترانس هایی که به طور معمول بیرون میفروشن در صورتی که توی رطوبت قرار بگیرن مقاومت زیادی بین اولیه ثانویه دیگه ندارن به خاطر این که طی ساختشون یه قسمتی از سیم لاکی لخت میشه و با یه کاغذ روش پوشونده میشه و سیم میخوره بهش میاد بیرون و اگه کاغذ خیس بخوره جالب نمیشه. به قول اون چیزه که یادم نمیاد دکتر د. learned it the hard way.


--------------------

در پایان یکی از این meme هایی که خیلی دوست دارم این Brace yourself هه واقعا یه جاهایی حق کلام رو میگه (اگه دنبال کننده مم ها هستید درک میکنید چی میگم...) 

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی