نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نقل قول

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۴۷ ب.ظ

سلام

کسایی که منو از یکم نزدیک تر میشناسن میدونن خیلی به 9gag علاقه دارم

همون طور میدونید یا نمیدونید شعارش اینه

9gag: your daily source of fun

ولی توش خیلی وقتا یه چیزای خیلی ناراحت کننده هم پیدا میشه. یه کامنتی بود شاید چند هفته پیش خونده بودم. امروز خیلی تو ذهنم بود گفتم بنویسم.

ترجمش میشه:

من مادرم رو چند وقتی هست از دست دادم. بعضی وقتا که خیلی دلم براش تنگ میشه گوشیش رو برمیدارم و به خودم پیام میدم:

کجایی؟

یا اتاقت رو مرتب کن.

یا غذا خوردی؟


خب گند زدم به شبتون ولی فکر کنم ارزشش رو داشت. 

خوش باشید

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی