نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کلی احساسات

چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴ ب.ظ

سلام

بعد چند روز ابری دلگیر 

چند روز ابری که توش 2 3 تا امتحان داشتم که خیلی جالب نبودن

دیشب بارون شروع شد. 

بارونی که برخلاف همیشه قطره هاش جوری نبود که وقتی زیرش راه میری از بالای کله تا کف پات خیس بشه. دونه های ناز و ریزی داشت و زیرش راه رفتن لذت بخش بود

و بارونی که خیابونا توش خیلی قفل نشد خوشبختانه

دیشب بعد خوندن کتابم دوساعت زودتر، ساعت 10 چسبیدم به شوفاژ و خوابیدم و صبح 11 ساعت بعد و بعد دیدن کلی خواب چرت و پرت بیدار شدم و پاشدم برم دانشگاه

تو دانشگاه دیدن بچه ها که انقدر رد داده بودن که پاس شدن براشون مهم بود فقط کلی امید به زندگی بهم داد و بعد خوردن غذای سلف و بحث همیشگی بعد غذا راجع به گوشت گربه بودن یا نبودن غذا پاشدم رفتم بیرون در حالی که بارون کمی شدید تر میومد و سمت بوفه رفتم

یه کاپوچینو گرفتم و اومدم قدم زنان بیرون. خیلی حس خوبی بود هر فوت توی لیوان کلی بخار رو عینک مینشوند و بعد پاک شدن بخارا دوباره بارونو میشد دید که ریز ریز زمین میخوره.

الانم سوار یه تاکسی ام که راهو بلد نیست و همه جا رو اشتباه میره ولی انقد هوا خوبه که اعتراض نمیکنم...

خوش میگذره حقیقتا...


  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی