نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

عمر

پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ق.ظ


سلام

یه چیزایی بود که قبلا بهش میگفتم چند وقت پیش، الان شده چند سال پیش... 

واقعا وقتی 2007 رو میشنوم فکر میکنم 3 سال پیش بود یا وقتی 88 رو میشنوم حس 2 سال پیش بهم دست میده ولی -خیلی- گذشته

گذشت زمان -واقعا- ترسناکه

----

این عکس برای گربه ایه که اگه زنده بود الان 9 سالش بود تقریبا ولی خب 1 سال بیشتر پیشم نبود.


---------------

بزارید الان که فاز نوشتن دارم یکم بیشتر بنویسم

راستش من خیلی نباید تو خونه بمونم

هر وقت میمونم

اولش با کلی فیلم دیدن و خواب و جدیدن کتاب خوندن شروع میشه

بعدش با سردرد ناشی از زیادی خوابیدن و فیلم دیدن و ...

بعدش با بحران وجودی که من کی ام وچیکار میکنم و دنیا چیه و ...(راستش کلمه هه رو از یه کمیک کش رفتم)

بعدشم که یه چیزی یهویی از گذشته میبینم و عین آدمای دیوونه کلی به قدیما و گذشت زمان فکر میکنم(فکر کنم پست قبلیم رو همین فاز بودم).

و بعدش کارای احمقانه میکنم که ناشی از تجمع فکر تو چند روز بیکاریه مثلا با یکی دعوا میکنم و یا بحث بیخود تو فضای مجازی که معمولا بی نتیجس

(خداروشکر الکل مجاز نیست وگرنه یکی دو فاز دیگه هم داشتیم)

-----------------

فکر کنم همه تاحدی اینجورین... بعضیا بیخیال تر بعضیا جدی تر ...

-----------------

دیگه ... همین :)

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی