نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

A street cat named Bob

يكشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۰۴ ب.ظ


سلام

دنبال عکس با کیفیت تر و با رزولوشن بهتر بودم براش. ولی خب بپذیرید همینو.

دیشب داشتم چند تا فیلم دانلود میکردم این رو دیدم و ازش رد شدم گفتم احتمالا چرت و پرته ولی بعدش مهدی بهم پیام داد که گربه دوست داری اینو دانلود کن، رفتم نظرا رو خوندم دیدم نظر ملت مثبت بوده. دانلودش کردم.

الان که دیدمش واقعا حس میکنم عجب چیزی رو نزدیک بود از دست بدم. فیلم فوق العاده احساسی و خوبیه. واقعا دوستش داشتم.

همون طور که آخر فیلم میگه کتابش توو اولین چاپش جزو Best Sellers میشه. 

کتابشو حتما میخرم.


تو انگلیسی وقتی یه فیلمی خیلی با احساسات آدم بازی میکنه بهش میگن Feel Roller-coaster  این فیلمو یکی با این عنوان توصیف کرده بود.

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی