نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دکتر ش.

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۲۱ ب.ظ

سلام

امروز رفتیم برای تحویل فاز اول پروژمون و خب خودشم داستانی داشت. قرار نبود اصلا امروز بریم و خواب موندم و وقتی بیدار شدم دیدم جمال 10 بار زنگ زده و حالا به هر حال رفتیم اونجا و رسیدیم. خداروشکر خیلی داستان پیش نیومد و کار کرد مبدل. 

محل تحویل یه جایی تو شهریار بود و در کل نزدیک 2-3 ساعت تو راه رفت و برگشت بودیم. تو این مدت مثل اکثر اوقات نقش DJ رو به عهده داشتم و اگر شخص جمال رو بشناسید میتونید بفهمید که چقدر بهش خوش گذشته با آهنگای من...

خب به هر حال، موقعی که برگشتیم و وسایل رو گزاشتیم بالا و داشتم میرفتم خونه گفتم خودمو یه هایپ مهمون کنم بخاطر این که بدبخت نشدیم و کار کرد همه چی ، با خوشحالی هایپ رو خریدم و یکم که خوردم دیدم که اه! مزه ی دکتر ش. رو میده! البته نه مزه خود دکتر، مزه درس شبکه و منظورم مزه شب امتحانشه.

این درس رو تقریبا هیچی سر کلاس نرفتم (تایید نمیکنم این کارو، کار بسیار زشت و بدیه.) و شب امتحان نزدیک 20 ساعت از ویدئو های مکتب خونه رو با دور 2x تا 2.5x فکر کنم دیدم (همه تقریبا وضعشون همینجوری بود ولی بیشتر بچه ها تا 9 شب نخوابیده بودن که بعدش شروع کنن). اون شب رو به زور هایپ بیدار موندم و خب ثبت خاطره شده بود برام. اصلا شب جذابی نبود و متاسفانه تو حافظم با این مزه ثبت شده بود.

همین دیگه یه سال بعد گذروندن درس، موقع مهمون کردن خودم، حالمو گرفت :)

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی