نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تکراری نمیتونه بشه دیگه.

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۲۶ ق.ظ

سلام

میخواستم 3-4 روز پیش راجع به یه چیزی خیلی به نظرم خوبی بنویسم ولی 2-3  روز پیش دیدم امیرحسین در سایت تازه تاسیسش وسط یکی از پستاش نوشته بود.

الانم هرچی فکر میکنم یادم نمیاد اصن چی بود. خوبیش اینه که اگه وبلاگ منو و ایشونو دنبال کنید، الان یه چیز تکراری نمیبینید حداقلش.


من نمیتونم راجع به موضوع جذابمون حرف بزنم پس راجع به درس بررسی مینویسم.(اگه گرفتی طرز نوشتن این جمله اشاره به چی داشت تبریک میگم هوراا به شما)


یه چیزی که خیلی مشعوفم کرد این بود که سر کلاس استاده گفت خازن خط انتقال خیلی هم کم نیست و یه جورایی بعضی وقتا خیلی زیاد هم هست. 

برای مثال وقتی توان راکتیو خط کم میشه، یعنی ولتاژ افت میکنه در واقع، میان خطی که مثلا کاری باهاش ندارن رو از یه طرف برقدار میکنن و میشه یه خازن خیلی با عظمت. 

چیزی در حد 50 مگا وار رو میتونن از اون خطه بگیرن و توان راکتیو بریزن تو شبکه. خیلی باحاله دیگه! از یه تیکه سیم چند صد کیلومتری به عنوان منبع توان راکتیو استفاده میکنن. باشه، خیلی زیاد نیست ولی خب زیاده.


فردا 7-8 باید بیدار بشم و الان ساعت 2:20 شبه و بعد دیدن یه فیلم چرت دپرس باید بگیرم سعی کنم بخوابم. اینجاش سخت نیست، اون قسمتی که فردا صبح هوا سرده و پتو گرمه رو چه کنم ... 


التماس دعا. البته وقتی شما اینو میخونی ازون زمان گذشته احتمالا.

-----------

اگه این پست 200 کلمه باشه، حدود 2000 کلمه نوشتم و پاک کردم. دارم خل میشم...(نکته اخلاقی، فیلم دپرس کننده نبینید)

-----------


  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی