نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

La La Land 2016

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۴۰ ق.ظ

سلام

به منتظر کیفیت خوب رسیدنش می ارزید خیلی فیلم خاصی بود. 

فقط همینو میتونم بگم!

واقعا عجیب خاص بود..

بعضی فیلما کلکسیون هنر هستن. مثل این یا Birdman که دیشب داشتم به علی میگفتم یادم افتاد دوباره دانلودش کردم و دیدم چقد چقد چقد هنرمندانه ساخته شده لامصب.

ازین فیلمایی که با خودت میگی هنوز فیلمای خوب ایده هاشون تموم نشده. 

این شاید هشتمین ویرایش پستم باشه !

هی میخوام یه مقدار بیشتر بنویسم. 


راستش یه حقیقتی وجود داره که اخیرا بهش رسیدم.

همیشه با علی.س یه مشکلی داریم اونم اینه که اکثرا هر فیلمی که من میگم چرنده اون خوشش میاد و بالعکس. 

همیشه دوس داشتم دلیلشو بدونم. 

تا دیشب. داشتیم راجع به اما استون حرف میزدیم که یادم اومد اون فیلم برد من رو هم بازی کرده بود و بهش گفتم ببینه. گفت چیه موضوعش؟ گفتم مثلا زندگی یه هنرمنده که قدمیا معروف بوده و الان بخاطر این که ازون حالت در اومده یکم بهش بد میگذره و ... (نمیخواستم فیلم رو خیلی اسپویل کنم) ولی حرف جالبی زد، گفت این که خوب نیست نمیتونی توش فکر کنی یا تخیلی یا همچیین چیزی گفت. اونجا بود که فرق دیدگاهمونو فهمیدم.

من همیشه دوست دارم فیلمی که میبینیم طوری باشه که خودمو جای شخصیت اصلی یا .. بزار و با داستانش پیش برم ولی علی یکم همه چیو از بیرون جعبه نگاه میکنه داستانو میبینه و روش نقد میکنه. درحالی که من باهاش پیش میرم.

جالبه که وقتی فیملمایی که جفتمون دوست داریم رو میبینم هر جفت قضیه رو پوشش میده این هم میتونه داستانو خراب کنه با تخیلش ( :) ) هم من میتونم اون کار خودمو بکنم. 


خلاصه این که یه دفعه میبینید هرچی فیلم توصیه کردم چرت از آب در اومده شاید ازین دلایل بنیادین داشته باشه خرده نگیرید خلاصه.

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی