نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ددلاین

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۱۷ ب.ظ



سلام 

نصف اینو اینو دیروز ساعت 15 داشتم مینوشتم نشد که بفرسم

در 28 ساعت اخیر 2 ساعت خوابیدم و 2 ساعت حدودا برای غذا و ... صرف شد. بقیش رو داشتم کار میکردم. 

و خب نکته جالب اینه که امروز ساعت 7 صبح فهمیدم که تقریبا کل طراحی سیستم کنترلی مبدلم برعکسه یعنی ما اینجوری بودیم که حلقه کنترل ولتاژ داخل بود و جریان خارج بود. بعد دو تا مبدل رو که موازی میکردم رو در نظر بگیرید.

یکی از مبدل ها ولتاژ خودش رو به شدت فیکس کرده. مبدل ها موازی اند پس ولتاژ اونیکی هم فیکس شده. درست؟ خب حالا مبدل  دوم میخواد جریانش رو عوض کنه پس ولتاژش رو باید تغییر بده ولی مبدل اول نمیزاره! پس یه زور خیلی زیاد میزنه و کلا همه چی رو ناپایدار میکنه.

کاظم بود فکر کنم میگفت یکی از استاداشون میگفت که میخواید آمپلیفایرر بسازید میسازید اسیلاتور میشه. وقتی اسیلاتور میسازید آمپلیفایر میشه. الانم یه همچین وضعیتی بود برا من آمپلیفایر ساختم به یه نحوی ولی اسیلاتور تحویل گرفتم.( جالبه ها منبع تغذیه رو میشه به عنوان آمپلیفایر در نظر گرفت. سگنال کنترلی رو آمپلیفای میکنه دیه)

به هر حال... 

خلاصه به قول حسن اون سیم فیدبک داخلی رو با کاتر کندم و یکم با برنامه بازی کردم و درست شد.

- در هر پروژه ای تقریبا، یه بخشی هست که آدم مغرور میشه و خدا یه جوری میزنتش زمین که میفهمه هیچی نیست! بعد میگه بفرما کنار یه دقیقه، و خودش درستش میکنه جالبه




اینم کار امشب ما. سیم کشی کردن این لامصب که 1000 ساعت طول میکشه 


- بله میدونم محیط کار منظم خوب است.


  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی