نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فاز جالب

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱ ب.ظ


سلام

شاید خیلی جذاب برای شما نباشه دوست داشتید از زیر خط "----" رو بخونید!



 اما یه فازی از سینوزیت هست که آدم کلیه هاشم بالا میاره. و جالب اینه که تا این اتفاق نیفته تموم نمیشه سر دردش.

جالب تر این که تا اون مرحله دوبار پیش رفتم امروز و همچنان سردرد دارم. فردا اگه ادامه پیدا کنه دیگه واقعا دکتر میرم...



---------------------------------------------------------


این عکسه هم بچه مه که از شنبه هفته پیش داشتم سعی میکردم بزائمش

عکس با نهایت کیفیت تهیه شده اصن

روی اون سیم سفیده نزدیک برد پایینیا، نزدیک سینی وسط، و نزدیک برد بالایی اون فریتای مذکور در پست قبل رو میتونید ببینید

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی