نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رفت

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸ ب.ظ

سلام

خاله مادرم، یعنی خواهر مادربزرگم حدود فکر میکنم کمتر از یکسال بعد مادر بزرگم از دنیا رفت  چون محل مراسمش توی اصفهان بود و من اون روز کار داشتم نرفتم. نمیدونم چه منطقی بود ولی هر وقت فکر میکنم میبینم یکی از احمقانه ترین کارای زندگیم بود. بعضی چیزا هست که نمیشه تعلل کرد یا به تعویق انداختشون ... فقط یک بار هستن و بعدش میشه تاسف الانم بعد n ماه هنوزم که فکر میکنم میبینم چه چیزی میتونست اولویت بیشتری ازون داشته باشه؟

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی