نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ایده خوب!

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۳ ب.ظ

سلام

دیروز واقعا جسد بودم بعد کلی کار اداری بخاطر """"""""""""""""""""وظیفه ی شرعی و عقلانی و ازین جور چیزای سربازی """"""""""""""""""". اینو بدونید اگر سربازی ندارید به هر دلیلی، کارای اداریتون به طور متوسط 0.1 میشه زمانش و حجمش.

خب

خلاصه از صبح درگیر نظام وظیفه بودم و بعد از ظهر حدود 15 هم باید میرفتم سرکار، و خیلی داشتم میمردم. گفتم دو حالت وجود داره یا میرم یه Redbull مثلا میگیرم میخورم یا میرم یه اسپرسو میگیرم. (از پول اضافه دادن به کافی شاپا متنفرم چون من که استفاده خاصی از مکانشون نمیکنم که پولشو بدم.. ولی این دفعه شد..)

چقد حرف زدم.

رفتم تو کافی شاپه چون چسبیده به پژوهشگاس و سوپر مارکت هم نزدیک نیست. گفتم ردبول داری ؟ گفتش که نه گفتم پس یه اسپرسو دوبل بده. گفت میخواستی قاطیش کنی؟ سینرژی دارم (هایپ ایرانی). گفتم شاید ایده ی بدی نباشه اسپرسو هه رو سینگ گفتم بریزه و با سینرژی قاطی کنه. واقعا کم پیش میاد ایده خوب تو این زمینه ها بزنم ولی این یکی پرفکت شد.. نه تلخی اسپرسو رو داشتم و نه بی خاصیت بود قشنگ مخم تا شب روشن بود

بنظرم اگه خواستید بیشتر پول بدید اسپرسوش رو دوبل کنید وحشتناک خوب میشه دیگه.

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی