نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دست به دست هم

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۲۶ ق.ظ

سلام

شاید فلسفش واقعا اینه که نباید تو روز عاشورا کسی به هر نحوی خوشحال بشه !

حقیقت اینه که پس فردا تحویل یه پروژه س و طبق معمول نزدیک dead line دارم کارا رو تموم میکنم

یه کار خیلی حیاتی این بود که بشه دو تا مبدل رو موازی کرد. خیلی واقعا کار طاقت فرساییه کنترلشون چون از یک جایی به بعد دیگه خیلی شبیه سازی جوابگو نیست و نمیشه محاسبات دستی هم انجام داد. من این کارو به یه نحوی قبلا کرده بودم ولی خب خیلی قابل اطمینان نبود اون روش برای هم این دفعه باید یه چیز سفت و محکم میزدم.

خلاصش این که از ساعت 15 تا الان که دو شب باشه داشتم با این کد ها ور میرفتم و هیچ جوری جواب نمیداد. قبول کنید راه دیگه ای هم نداشتم بجز این که این روز دنبال این کارا باشم

واقعا خودم هیچ وقت روز عاشورا هیچ کار غیر مربوطی انجام ندادم حتی سال کنکور 8 روز اول+تقریبا تمام روزای سال کنکور رو درس خوندم ولی این دو روز رو نخوندم!

خلاصه امسال با کلی ضرر مثل ترکیدن یه مینویل و چند بار انفجار سوییچ و برق گرفتگی از دست راست به چپ و برق گرفتگی دو انگشت و متلاشی شدن زانو های شلوار و ... این روز رو گذروندم ولی خب آخرش (تکنیکالی فردای عاشورا) تونستم اینا رو موازی کنم 


  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی